خبرگزاری کار ایران

پیکان نشان داد تیم لیگ‌برتری است؛

قنبرپور: بازیکنان‌‌پرسپولیس می‌دانند به فوتبال‌زیبا امتیاز نمی‌دهند/ باید از سد سایپا بگذریم

دستیار برانکو تاکید کرد بازیکنان باتعصب و باغیرت پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که به فوتبال‌زیبا امتیاز نمی‌دهند پس باید نتیجه هم بگیرند.

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پیکان تیم بسیار خوبی بود و نشان داد یک تیم لیگ‌برتری است. همه می‌دانند جام‌حذفی حساسیت بالایی دارد چون تک بازی است. برانکو توصیه کرده بود بچه‌ها با حوصله بازی کنند و توانستیم نیمه‌دوم به پنالتی برسیم و تیم سخت‌کوش پیکان را شکست دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنان‌ملی را در اختیار نداشتیم یک مقدار سرعت بازی ما بالا نبود و هماهنگی لازم را نداشتیم که طبیعی هم بود چون بچه‌های ملی‌پوش ما در تمرینات نبودند و آهنگ بازی ما مثل بازی با فولاد نبود اما طی چند روز آینده که بازی سنگینی مقابل سایپا داریم بچه‌ها ریکاوری خوبی خواهند داشت تا آهنگ بازی ما بهتر شود.

وی ادامه داد: سایپا همیشه از تیم‌های خوب لیگ‌برتر بوده و مقابل استقلال و پرسپولیس همواره بازی‌های خوبی انجام داده است. سایپا تیم بسیار باانضباطی است اما بازیکنان‌پرسپولیس با توجه به هدفمندی که دارند و صحبت‌هایی که برانکو با آنها انجام داده باید با یک نمایش خوب از سد سایپا بگذرند. قطعا بازی زیبایی خواهد شد و امیدوارم نتیجه‌اش به نفع ما شود.

مربی پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی انجام می‌دادیم و در نهایت مقابل فولاد با نتیجه همراه شد. هم برانکو گوشزد کرد و هم بازیکنان باتعصب و باغیرت پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند پس علاوه بر فوتبال زیبا باید نتیجه هم بگیرند. مقابل پیکان دیدید با صبر و حوصله تیم نیمه‌دوم تسلط بیشتری داشتیم و نتیجه هم گرفتیم. امیدوارم همین شرایط در لیگ‌برتر هم باشد و نتایج خوبی بگیریم.

قنبرپور در پایان گفت: هواداران پرشور پرسپولیس مقابل پیکان 90 دقیقه تیم را تشویق کردند که به عنوان یک عضو کوچک از این خانواده بزرگ از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم مقابل سایپا شاهد حمایت بیشتر و گسترده‌تر هواداران از پرسپولیس باشیم و با کمک آنها سایپا را شکست دهیم.

کد خبر : ۳۰۴۷۷۷