خبرگزاری کار ایران

نخواستیم برخی مسائل را رسانه‌ای کنیم؛

دانشمندفرد:"روزبهانی"فرزند فدراسیون بوکس است/برای احسان کم‌کاری نکردیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۵۵۸

دبیر فدراسیون بوکس احسان روزبهانی فرزند فدراسیون بوکس است و هیچکس در این فدراسیون بد او را نمی خواهد.

به گزارش ایلنا، علی دانشمندفرد که درنشست خبری سخن می‌گفت، در مورد اردوهای درخواستی روزبهانی برای انجام دیدارهای تدارکاتی بیان داشت: اکبر احدی و احسان روزبهانی از ما درخواست هایی مبنی بر اعزام به اردوهای تدارکاتی داشتند که برخی از آنها را اعلام می کنم:

*اردوی تمرینی در کنیا در خرداد ماه 94 بدلیل حضور در مسابقات قهرمانی جهان از حضور در آن امتناع کردند.

*در تاریخ 25 خرداد ماه درخواست شرکت در اردوی مشترک ترکیه را کردند که در آخرین روز بدلیل همزمانی با امتحانات روزبهانی کنسل شد.

*درخواست حضور در تورنمنت بین المللی قزاقستان را داشتند، اما احسان بوکسور حرفه ای است واجازه شرکت در برخی تورنمنت ها مانند همین تورنمنت قزاقستان را ندارد.

و چند اردوی دیگر که هر بار بنا به دلایلی از طرف خود این دوستان کنسل شده است.حالا شما بگویید که ما برای احسان کم کاری کردیم؟

دانشمند فرد افزود: تمام بلیط های کنسلی احسان و سرمربی اش برای ما هزینه بر بوده اما ما تابحال این موضوع را رسانه ای نکرده بودیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا 30 درصد از جایزه احسان روزبهانی به فدراسیون رسیده یا خیر، گفت: ما تا به این لحظه ریالی از احسان پول نگرفته ایم.ضمن اینکه جایزه مسابقه نخست احسان را هم خود رئیس فدراسیون بوکس(احمد ناطق نوری) از سوئیس آورد. شما مطمئن باشید که هیچ پولی از جایزه نقدی روزبهانی به فدراسیون نرسیده است.

وی در مورد مصاحبه های اخیر روزبهانی و احدی گفت: به زودی این دو نفر را به فدراسیون بوکس فرا می خوانیم تا در خصوص یکسری مسائل برای ما توضیح دهند.

همچنین در پایان این نشست خبری، روح الله حسینی(نایب رئیس فدراسیون بوکس) در مورد تیم ملی جوانان گفت:این تیم به سرمربیگری محمد عاشری بزودی در تورنمنت "احمد کومرت" ترکیه شرکت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چند بوکسور این تیم را در ترکیه همراهی می کنند، گفت: تا به این لحظه اعزام 7 بوکسور قطعی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز