خبرگزاری کار ایران

ناطق نوری در نشست خبری:

مربیان و بوکسورها باید در چارچوب قوانین فدراسیون رفتار کنند/ از روزبهانی شکایت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۵۴۵

رئیس فدراسیون بوکس گفت: مربیان و ملی پوشان بوکس باید در چارچوب قوانین و مقررات فدراسیون رفتار کنند.

به گزارش ایلنا، احمد ناطق نوری که صبح امروز به همراه نایب رئیس و دبیر فدراسیون بوکس در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: تمام مربیان و بوکسورهای ما باید در چارچوب قوانین فدراسیون بوکس رفتار کنند.

احمد ناطق نوری در مورد صحبت های روزبهانی مبنی دریافت 30 درصد از پول APB او توسط فدراسیون بوکس‌گفت: ما تا این لحظه هیچ پولی از احسان دریافت نکردیم.نمی‌دانم این حرف ها از کجا آمده، اما فدراسیون 30 درصد از پول احسان را نگرفته است.

وی ادامه داد: من شخصا هنگام بازگشت از کشور سوئیس که برای احسان جایزه ای در نظر گرفته بودند، 20 هزار دلار پول نقد برایش به ایران آوردم و بلافاصله به او تحویل دادم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه افزود: همانطور که می دانید هر فردی تنها 10 هزار دلار می‌تواند با خود به کشور بیاورد اما بنده به خاطر شرایطی که داشتم توانستم 20 هزار دلار برای احسان پول بیاورم.

وی در مورد جایزه نقدی احسان روزبهانی عنوان کرد:به تمام بوکسورها اعلام کردم که در صورت کسب سهمیه المپیک 10 میلیون تومان جایزه نقدی پیش من خواهند داشت. طبق حرفی که زدم پول احسان را به او دادم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ناطق نوری در ادامه در مورد بحث شکایت از روزبهانی گفت: ما از او شکایت نکردیم. ارسال احضاریه به معنی شکایت کردن نیست. ما فقط خواستیم به او تذکر بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وینکوف تا چه زمانی سرمربی تیم ملی خواهد بود، گفت: او قطعا تا پایان مسابقات قهرمانی جهان در کنار ما خواهد بود. در مورد تمدید قرار داد نیز بعد از مسابقات قهرمانی جهان قطر تصمیم گیری خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز