خبرگزاری کار ایران

پس از ۳ روز رقابت صورت گرفت؛

بانوان تهران فاتح مسابقات طناب‌زنی و آمادگی جسمانی ایران

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۴۷

تیم‌های اعزامی بانوان آمادگی‌جسمانی و طناب‌زنی تهران توانستند مقام های قهرمانی مسابقات کشوری را از آن خود کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه‌خبری هیات ورزش‌های همگانی استان تهران، پنجمین دوره مسابقات طناب‌زنی بانوان کشور که از سه‌شنبه 24 شهریورماه در شهرستان زنجان آغاز و تا پنجشنبه ادامه داشت شاهد قهرمانی تیم طناب‌زنی هیات ورزش‌های همگانی تهران بود که توانستند روی سکوی قهرمانی ایران ایستاده و مدال‌های طلا را نصیب خود کنند.

تیم آمادگی جسمانی بانوان هیات تهران نیز توانستند در مسابقات کشوری این رشته نیز دررده‌های انفرادی به مقام قهرمانی و دومی کشور دست پیدا کنند.

اعضای تیم طناب‌زنی هیات ورزش‌های همگانی استان تهران در نخستین روز از این مسابقات در رشته(30ثانیه‌سرعت) دربخش دابل‌تاچ امدادی.. هانیه دلفانی، زینب عباسی، ساناز باغی فلاح، کوثر عسگری توانستند به مدال طلا، نقره و برنز و در رشته جاجینگ پریا جعفری توانست در تیم زیر 14 سال با اصفهان به مقام اول مشترک رسیده و مدال طلای این رشته را نصیب خود کند.

درروز دوم این مسابقات نیز در فرم نمایشی بالای 14 سال کوثر عسگری از تیم هیات همگانی تهران توانست به مقام اول، حدیثه دهقانی‌نژاد از قزوین دوم و ساناز باغی‌فلاح از هیات تهران به مقام سوم این بخش دست پیدا کنند.

همچنین دربخش نمایشی دو نفره بالای 14 سال مدال‌های طلا از آن کوثر عسگری و ساناز باغی‌فلاح از هیات همگانی تهران شد و تیم‌های قزوین و همدان به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند. طلایی‌های رشته نمایشی 4 نفره دومین روز مسابقات طناب زنی کشوری نیز تهرانی‌ها بودند.

تیم آمادگی جسمانی هیات ورزش‌های همگانی استان تهران با ترکیب شیرین حسامی، نسیم سلیمی، صغری داورپناه، مرضیه صابر، اکرم هزاوه و سکینه پوربسطام به سرپرستی فیروزه جهان‌تیغ و مربیگری مریم حقی در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان قهرمانی کشور در استان سمنان شرکت کردند.

در این مسابقات که از 25 لغایت 27 شهریور ماه در دامغان برگزار شد سکینه علی‌پور بسطامی در گروه سنی رده 5 توانست به مقام اول کشور دست پیدا کرده و مدال طلای قهرمانی این رده سنی را نصیب خود کند. همچنین اکرم هزاوه در رده سنی 6 نیز به مقام دومی کشوری این مسابقات  رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز