خبرگزاری کار ایران

اعتراض‌ها باید زودتر بیان می‌شد؛

قهرمانی: قضاوت دربی‌مشهد هیچ مشکلی نداشت/ باید به همه داوران فرصت داده شود

داور لیگ‌برتر فوتبال گفت: داوری بازی پدیده با سیاه‌جامگان در مشهد هیچ مشکلی نداشت.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد با بیان اینکه هواداران فوتبال پس از سال‌ها دربی خوبی را در مشهد شاهد بودند، افزود: پدیده و سیاه‌جامگان توانستند بازی خوبی را از خود در ورزشگاه ثامن‌الائمه به نمایش بگذارند. قضاوت خوب داور در این دیدار موجب افزایش سطح‌کیفی مسابقه شد.

قهرمانی افزود: داوری خوبی در این بازی شاهد بودیم و مهدی مرجان‌زاده با توجه به شرایطی که داشت توانست قضاوت خوبی را از خود به نمایش بگذارد زیرا مرجان‌زاده قرار بود داور چهارم باشد اما با همه این‌ها وی توانست آمادگی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و عملکرد خوبی در بازی داشته باشد.

قهرمانی عنوان کرد: اگر بخشی‌زاده می‌آمد و در دقایق ابتدایی برای او مشکلی پیش می‌آمد، مرجان‌زاده ادامه بازی را قضاوت می‌کرد. در هر صورت وی داور چهارم این بازی بود و احتمال حضورش در زمین وجود داشت پس اگر اعتراضی از سوی هر یک از دو تیم وجود داشت باید خیلی زود‌تر بیان می‌شد.

این داور لیگ بر‌تری خاطرنشان کرد: تمام داوران باید از یک بازی شروع کنند و به آن‌ها فرصت داده شود. در دربی‌مشهد برگ زرینی در تاریخ داوری‌خراسان رقم خورد و کسی غیر از قهرمانی و ترکی توانست به کمک کمیته‌داوران بیاید.

کد خبر : ۳۰۶۱۱۰