خبرگزاری کار ایران

کمیته‌انضباطی و داوران گوش به فرمان‌اند؛

قلعه نویی: ۳ امتیاز راه‌آهن حیاتی است / مخالفان را شناسایی کردم / به مجلس شکایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۳۳

نبی دبیرکل فدراسیون‌فوتبال در این فدراسیون هر کاری که دوست داشته باشد، انجام می‌دهد و کمیته داوران و انضباطی هم به دنبال اجرای دیدگاه‌های او هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه تیمش شرایط روحی و روانی خوبی ندارد، گفت: ۳ امتیاز دیدار با راه آهن برای ما مهم است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن تهران از هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نتایج بدی که گرفته ایم از نظر روحی و روانی شرایط ایده آلی نداریم و دیدار با راه آهن برای استقلال بسیار مهم است.

وی افزود: تیم راه آهن را آنالیز کرده ایم و می دانیم بازی بسیار سختی داریم اما از همه لحاظ برای رسیدن به پیروزی آماده هستیم چون این دیدار برای ما سرنوشت ساز است.

قلعه نویی در مورد اشتباهات متعدد مدافعان استقلال در هفته های اخیر عنوان کرد: استقلال در ساختار دفاعی مشکلی ندارد و متاسفانه بر اثر اشتباهات فردی گل دریافت می کند و یقین کنید گل دومی که در دیدار با ذوب آهن دریافت کردیم دیگر تکرار نمی شود.

وی افزود: پیش از این نیز بارها اعلام کردم که مسئولیت شکست ها فقط با من است و فرد دیگری مقصر نیست.

قلعه نویی درخصوص غایبین تیم خود برای دیدار با راه آهن عنوان کرد: محمدقاضی و علیرضا رمضانی مصدوم هستند و میلاد فخرالدینی هم به دلیل محرومیت تیم را همراهی نمی کند. البته میلاد سلیمان فلاح برای دیدار با راه آهن در فهرست استقلال قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آندرانیک تیموریان در فهرست دیدار با راه آهن خواهد بود یا نه؟ با خنده جواب داد: این بازیکن سه اخطاره است و گمان می کردم حافظه من ضعیف است، البته این سئوال هم کمی انحرافی بود.

قلعه نویی در مورد تجمعات هواداران استقلال که یک روز علیه وی و روز دیگر در حمایت از او انجام می شود، تصریح کرد: تیم های بزرگ دیگری هم هستند که از جام حذفی کنار رفته و در لیگ نیز فاصله زیادی با استقلال ندارند و نمی دانم چگونه شرایط ما بحرانی نامیده می شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: در حال حاضر فقط ۴ امتیاز از صدر جدول فاصله داریم و ۴۵ امتیاز نیز تا پایان لیگ باقی مانده است. تصاویر افرادی که علیه من تجمع کردند شناسایی شده و مشخص است در کدام مدرسه فوتبال مشغول به کار هستند و دوستان بچگی کردند که از این افراد بهره بردند.

وی در مورد جلسه امروز(یکشنبه) هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: خبری از این جلسه ندارم و ظاهرا آنان هر یکشنبه جلسه دارند و بهتر است نتایج آنرا از طریق سایت باشگاه پیگیری کنید.

قلعه نویی در مورد صحبت های رضاحقیقی هافبک پرسپولیس که به تعریف از وی پرداخته بود، گفت: اصلا روزنامه و خبرگزاری ها را نمی بینیم که اطلاعی از این مسایل داشته باشم، اما این بازیکن را از زمانی که در پیام مشهد بازی می کرد زیر نظر داشتم که قسمت نشد در استقلال حضور یابد.

سرمربی استقلال در مورد نارضایتی هواداران از نتایج این تیم گفت: مردم حق دارند و مشکلی نیز بابت شعار دادن آنان ندارم و به امید خدا آنها در پایان فصل خوشحال خواهند شد.

وی در مورد مصاحبه های سیاوش اکبرپور و علیرضا نیکبخت واحدی علیه خودش با طعنه جواب داد: به هر فردی خوبی کرده باشم به این دو نفر خیلی بد کردم و حق دارند علیه من مصاحبه کنند!

این مربی درپاسخ به این سئوال که با جدایی تیموریان و همچنین رفتن بازیکنانی مثل مجیدی، جباری، نکونام و رحمتی در گذشته این شائبه به وجود آمده که امیر قلعه نویی نمی تواند بازیکنان محبوب تر از خود را در استقلال تحمل کند گفت: فرهاد مجیدی خودش از فوتبال خداحافظی کرد و نمی توانستم مانع او شوم. جباری هم به خاطر من از تیم جدا نشد و این حرف هایی است که همیشه می گویند و می نویسند.

وی درمورد محرومیت یک جلسه ای از سوی کمیته انضباطی عنوان کرد: اگر علت آنرا بدانیم بد نیست.

در ادامه یکی از خبرنگاران متن رای کمیته انضباطی را برای سرمربی استقلال خواند که وی در این مورد گفت: آیا کسی می داند که مسابقه تراکتورسازی و استقلال چرا با حضور تماشاگران برگزار شد و چه کسی باید به تخلفات رییس کمیته انضباطی و دوستانش رسیدگی کند!

وی اضافه کرد: به گفته کارشناس برنامه ۹۰ داور مسابقه استقلال با پرسپولیس دو پنالتی به نفع آبی ها نگرفت و باید به یک بازیکن تیم حریف نیز سه کارت زرد می داد و گل اول این تیم نیز صحیح نبود، با این شرایط چطور حسین عسگری رییس کمیته داوران از عملکرد این داور راضی است، مگر می شود با شعور مردم بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این فدراسیون هر کاری که دوست داشته باشد، انجام می دهد و کمیته داوران و انضباطی هم به دنبال اجرای دیدگاه های او هستند.

وی خطاب به رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آقای حسن زاده چرا به دلیل تخلف خود از مردم عذرخواهی نکردید. رییس سازمان لیگ باید در نیم فصل دوم به دو موضوع چیدمان داوری و آزمایش دوپینگ توجه بیشتری بکند.

قلعه نویی در پایان گفت: منتظر حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی بودم و می دانسم به دنبال بهانه هستند و حالا خروج من از محوطه مربی را بهانه کرده اند، البته ما هم بیکار ننشسته و مدارکی در این زمینه جمع آوری کرده ایم تا کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به آن رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز