خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا-ژاپن؛

ناکامی تیم کومیته بانوان در کسب مدال/ شکست عجیب حمیده عباسعلی!

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۹۲۴

کومیته تیمی بانوان ایران مقابل تیم مالزی مغلوب شد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سومین و آخرین روز از سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا امروز یکشنبه 15 شهریور ماه در یوکوهامای ژاپن با برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی در حال پیگیری است که در این بخش کومیته تیمی بانوان ایران پس از شکست برابر ژاپن در رپه شارژ مقابل مالزی قرار گرفت و با حساب 2 بر صفر مغلوب شد.

در این دیدار حمیده عباسعلی و سمیرا ملکی‌پور نتیجه را مقابل حریفان واگذار کردند.

تیم ایران در بازی نخست برابر قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.در این دیدار حمیده عباسعلی 8 بر صفر از سد حریفش گذشت، در ادامه سمیرا ملکی پور نتیجه را به کاراته‌کا قزاق واگذار کرد. سومین دیدار را رزیتا علیپور 5 بر 3 به سود خود خاتمه داد تا تیم ایران پیروز این مبارزه باشد.

در مبارزه دوم برابر کاراته‌کاهای کشور میزبان صف آرایی کردند که از حمایت تماشاگران خود بهره می‌برد و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر بر تیم ایران غلبه کند.

حمیده عباسعلی برابر "سونیا" کاراته‌کا ژاپنی به تساوی یک بر یک رسید، طراوت خاکسار 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و رزیتا علیپور هم مقابل حریف ژاپنی شکست خورد تا این دیدار به سود تیم ژاپن خاتمه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز