خبرگزاری کار ایران

لیگ‌ برتر فوتسال در ایستگاه‌‌ هفتم؛

تاسیسات- دبیری؛ نبرد قهرمانان در جدالی تمام عیار/سایه حاشیه ها روی بازی قرچک

هفتمین هفته لیگ‌برتر فوتسال روز جمعه هفته‌جاری با انجام 7 دیدار پیگیری می شود و در حساسترین دیدار هفته تاسیسات صدرنشین به مصاف دبیری تبریز خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازی‌های حساس این هفته تیم تاسیسات‌دریایی که با اختلاف زیادی صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها است در تهران میزبان  تیم فوتسال دبیری تبریز خواهد بود.

دبیری تبریز که هفته گذشته را با یک برد خانگی مقابل میثاق تهران پشت سر گذاشته برای کم کردن اختلاف 6 امتیازی خود با تاسیسات صدر‌نشین انگیزه‌های زیادی برای پیروزی دارد. از سوی دیگر حضور سرمربیان دو تیم است که دوره‌ای همبازی و هم تیمی بوده‌اند و حالا تقابل این دو رفیق دیروز و رقیب امروز دیدنی و مهیج خواهد بود.

دو تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال با وحید شمسایی را دارند حالا می توانند نبردی تمام عیار از رویارویی قهرمانان را به نمایش بگذارند.

شاگردان شمسایی که بعد از قهرمانی آسیا در اندیشه تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر هستند، برای تداوم صدر‌نشینی و تثبیت موفقیت‌های خود بدنبال 3 امتیاز این دیدار هستند و تلاش خواهند کرد تا 3 امتیاز بازی را از دست ندهند و برای کسب حداکثر امتیاز به میدان بروند.

در دیگر دیدار حساس روز جمعه تیم یاسین پیشرو قم مقابل تیم مقاومت البرز صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان غیاثی که شانس صعود به صدر جدول را دارند، نبرد سختی مقابل مقاوت البرز خواهند داشت، چرا که شاگردان فلاح برای جبران ناکامی‌ها، خارج شدن از وضعیت فعلی خود و جدایی از رتبه‌های پایین جدول عازم قم می‌شوند.

همچنین در دیداری دیگر این هفته شهیدمنصوری قرچک میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. گیتی‌پسند با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد و منصوری نیز با 8 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته است. این دیدار از حساسیت‌های خاصی برخوردار است چرا که 3 فصل گذشته و در هفته پایانی جایی که اصفهانی‌ها و قرچکی‌ها برای قهرمانی می‌جنگیدند، گیتی‌پسند مقابل پرسپولیس به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد هرچند که پس از آن با رای کمیته استیناف، قهرمانی به علت تبانی از اصفهانی‌ها گرفته شد. اگرچه این اتفاق برای 3 فصل گذشته است اما هنوز تبعات این اتفاقات همچنان ادامه دارد.

محمود خوراکچی (سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند) درباره این بازی اظهار کرد: من 14 سال مداوم برای بازی مقابل تیم شهید منصوری به قرچک رفته‌ام. این تیم همواره توانسته بازی خوبی را به نمایش بگذارد. برای این بازی نگرانی ندارم چرا که از شرایط خوب منصوری و تماشاگران خونگرمش کاملا مطمئن هستم و سعی می‌کنیم 3 امتیاز این بازی را از دهن شیر بیرون بکشیم.

برنامه بازی‌های هفته‌هفتم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

مس‌سونگون – آذرخش بندرعباس (سالن شهید پورشریفی)

داوران : علیرضا سهرابی- کمال بایزیدی- یوسف افضلی- زیاد فروتن

کاشی‌نیلو اصفهان – فرش‌آرای مشهد (سالن گل‌نرگس)

داوران : حسین امیری- رضا رحیمی- علی کاووسی- عبدالرحیم محمدی

منصوری‌قرچک – گیتی‌پسند اصفهان (سالن هفتم تیر)

داوران : جم تاج مهجور- مجید فراهانی- امیر لامعی- وحید سلیمانی

میثاق‌تهران – حفاری‌اهواز (سالن شهرداری منطقه 11)

داوران : محمد حیرتی- میرهادی اسماعیلی- قباد فتح الهی- هادی ترابی

تاسیسات‌دریایی – دبیری‌تبریز (سالن هندبال)

داوران : علیرضا عبدالغنی- امید سهرابی- محمدعلی ترحمی- مصطفی کرد

یاسین پیشروی‌قم – مقاومت‌البرز  (سالن حیدریان‌قم)

داوران : ابراهیم مسیبی- رضا وثوقی- فیروز مبینی- احسان سبزه واری

فردوسی‌مشهد – شهروند ساری (سالن کارگران 2)

داوران : پژمان رضایی- علی حاتمی- حسین وحدتی- امیرمختار رودساز

کد خبر : ۳۰۰۳۶۱