خبرگزاری کار ایران

باهوش و باحوصله بازی می‌کنیم؛

منصوریان: باید در تهران کار را تمام کنیم/ این بازی پیام را به فوتبال ایران برمی‌گرداند

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۰۴۹

سرمربی‌نفت تهران گفت: با شناختی که از الاهلی امارات داریم برای پیروزی گام به این دیدار می گذاریم و از هواداران می خواهیم برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان که در نشست خبری دیدار نفت ایران و الاهلی امارات سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: وقتی هواداران و رسانه ها به عنوان یار دوازدهم حضور دارند، انرژی مثبتی به تیم وارد می شود. وقتی بازی ما حساس می شود، رسانه ها اعلام می کنند که باید از تیم حمایت شود. البته ما 100 هزار نفر را به ورزشگاه نمی کشانیم ولی در بازی قبلی که با الاهلی عربستان داشتیم، 17 هزار تماشاگر به ما خیلی کمک کردند، فردا هم از ما حمایت می کنند.

وی در باره این دیدار گفت: بازی بسیارسختی برابر الاهلی داریم. هر دو تیم تلاش می کنند به مرحله بالاتر بروند و هر دو تیم 90 دقیقه سخت را در تهران و دبی پیش روی دارند. سعی می کنیم با آنالیزی که از الاهلی کرده ایم، به بهترین نتیجه برسیم.

منصوریان افزود: می دانیم که الاهلی با خط حمله خوبش می آید که به ما حمله کند. سعی می کنیم با هوش و با حوصله بازی کنیم و در 90 دقیقه کار را نهایی کنیم.

سرمربی نفت تهران در باره غیبت مبعلی گفت: نمی توان مصدومیت یک بازیکن را پیش بینی کرد. مبعلی در بد زمانی مصدوم شد اما این مسئله باعث شد بوعذار و صادقیان بیشتر فعال شوند. البته من از قبل به مصدومیت ها فکر کرده بودم.

وی اظهار داشت: این بازی می تواند برای صادقیان هم فرصت خوبی باشد چرا که می‌تواند این بازیکن را بار دیگر به فوتبال ایران برگرداند و نشان دهد که او با قدرت برگشته است.

دیدار تیم های نفت ایران و الاهلی امارات فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز