خبرگزاری کار ایران

راه آهن ۲ - صبای‌قم یک؛

فرهاد، برنده جدال دایی‌ها/ راه‌آهن از منطقه‌ممنوعه خارج شد

جدای دایی‌فرهاد و علی دایی به سود لوکوموتیورانان به پایان رسید تا موتور لوکوموتیو روشن شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه روز سوم هفته پانزدهم لیگ‌برتر پانزدهم در ورزشگاه شهدای‌قدس تیم فوتبال راه‌آهن میزبان صبای‌قم بود که دایی‌فرهاد به علی دایی رحم نکرد و تیم تحت هدایتش 2 بر یک فاتح این بازی خانگی شد تا دایی با صبا طعم نخستین شکست را بپذیرد.

در این دیدار که قضاوت آن بر عهده شاهین حاج بابایی با کمک‌های محمدجواد مداح و محمدرضا مدیرروستا بود، راه‌آهن با 2 تساوی و یک باخت به این دیدار آمده بود و صبای دایی هم پس از 3 تساوی و 3 امتیاز به شهرقدس سفر کرده بود.

ترکیب راه‌آهن: ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی(مهران قاسمی)، امین منوچهری(احمد مهدی‌زاده)، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، محسن ایران‌نژاد، سیامک کوهنورد، مهدی جعفرپور

ترکیب صبای‌قم: حامد لک، مسعود حق‌جو، خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی(امید قربانی)، قاسم دهنوی، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد آرام‌طبع(محمد رستمی)، سامان آقازمانی، محمد قاضی

مهرداد محمدی بدون شک ستاره دایی‌فرهاد در این دیدار بود چراکه دقایق 28 و 56 موفق شد دروازه حامد لک را باز کند تا تیمش را به نخستین برد فصل برساند. اگرچه دقیقه 74 محمد اوسانی برای تیم دایی و قمی‌ها گلزنی کرد ولی این گل برای تغییر نتیجه کافی نبود و دایی‌فرهاد نخستین پیروزی خانگی را دشت کرد و تیمش را 5 امتیازی کرد.

با این نتیجه راه‌آهن با 5 امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد و تیم صبای‌قم هم با این شکست با همان  3 امتیاز به رده  13 جدول سقوط کرد تا تیم دایی به منطقه خطر نزدیک‌تر شود.

 

 
کد خبر : ۲۹۸۹۶۰