خبرگزاری کار ایران

مغلوب پنالتی قلابی حریف شدیم؛

کاشانی: تاج گفت پنالتی ذوب‌آهن درست نبود/ پرسپولیس بوی قهرمانی می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۹۸

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی تاج با من تماس گرفت و اعلام کرد پنالتی اعلام شده به سود ذوب‌آهن، درست نبود.

به گزارش ایلنا،  جعفر کاشانی در رابطه با بازی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نفرات تیم خیلی خوب بازی کردند. ما حداقل با اختلاف چهار گل باید این بازی را می‌بردیم. اما مغلوب یک پنالتی قلابی حریف شدیم.

وی در ادامه در مورد پنالتی اعلام شده به سود ذوب‌آهن در دقایق پایانی این مسابقه، افزود: آن توپ پنالتی نبود. حتی مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ هم با بنده تماس گرفت و اظهار داشت که پنالتی نبود. آن هم دقیقه 90 که دیگر هیچ کاری نمی‌شد، انجام داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادامه قعرنشینی پرسپولیس خاطر نشان کرد: نتیجه مهم است البته به نظر من بازی‌های لیگ یک تورنمنت است و پرسپولیس در آینده بسیار بسیار بهتر از این خواهد شد و به نتایج مطلوب هم خواهد رسید.

کاشانی افزود: اگر شرایط خوب باشد، بازیکنان تیم قدر موقعیت‌ها رابدانند و داور‌ها هم بگذارند که پرسپولیس به راه طبیعی‌اش ادامه دهد، این تیم در آینده تداعی پرسپولیسی را می‌دهد که همه انتظار قهرمانی از آن دارند زیرا این تیم بوی قهرمانی می‌دهد. اما دیدید که در اصفهان دو پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. اینجا هم داور یک پنالتی قلابی تقدیم ذوب‌آهن کرد.

وی در ادامه یادآور شد: تیم‌های بزرگ، حاشیه‌های شان هم بزرگ است. با همه اینهایی که دیدید پرسپولیس در حال حاضر یک تیم است و هنوز هم باشگاه نیست. از ما که گذشته، انشاالله در آینده استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌های دیگر هم که در اصل فقط تیم هستند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: امیدوارم بزودی سرخابی‌ها و سایر تیم‌ها به باشگاه تبدیل شوند، اتحادیه باشگاه‌ها تشکیل شود و سازماندهی باشگاهی داشته باشیم تا فوتبال ما مانند فوتبال در نقاط مختلف جهان، با روال عادی کارشان را ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز