خبرگزاری کار ایران

کفاشیان به هیات رئیسه گزارش داد؛

کی‌روش از مالزی به ایران می‌آید/ پرداخت بدهی 7 میلیاردی به داوران

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۹۱۳

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش بعد از حضور در کنفرانس کنفدراسیون‌فوتبال آسیا تا چند روز آینده به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان امروز در نشست هیات‌رئیسه فدراسیون درباره برنامه تیم ملی بزرگسالان و امید افزود: کی‌روش برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده است.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا برای آماده سازی بیشتر تیم امید، برگزاری دیدار دوستانه با هلند را مهیا کنیم، تا تیم های ملی در بهترین شرایط بتواند در مسابقات حضور داشته باشند.

کفاشیان همچنین از پرداخت بدهی به داوران که حدود 7 میلیارد تومان بود، توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از ابرقویی‌نژاد رئیس هیات فوتبال اصفهان، مدیرکل، شهردار و استاندار اصفهان به خاطر میزبانی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: تجهیزات، امکانات و سالن برگزاری مسابقه بسیار مطلوب بود و در نهایت نماینده ایران بعد از 2 سال دوباره قهرمان شد.

کفاشیان درباره اردوهای تدارکاتی تیم نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: از باشگاه گسترش‌فولاد تبریز و هیات فوتبال خراسان‌رضوی برای میزبانی از تیم‌های زیر 16 و 19 سال تشکر می‌کنم و باشگاه گسترش‌فولاد  حمایت خوبی از فوتبال پایه ملی انجام داد و میزبانی رقابت‌های مقدماتی قهرمانی‌آسیا نیز بر عهده این باشگاه است.

وی ادامه داد: تیم زیر 19 سال هم اکنون در مشهد به سر می‌برد و این شهر میزبان رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در رده‌جوانان است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در استان‌های کشور اظهار داشت: فستیوال مدارس فوتبال در سطح استان‌ها در حال برگزاری است و پس از پایان برگزاری آن در شهریورماه مرحله نهایی این فستیوال به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی درباره کمیته‌فنی فوتبال و فوتسال گفت: نشست کمیته فنی فوتبال و فوتسال به طور مرتب در حال برگزاری است و در مورد سرمربیان تیم ها و عملکردشان جلسات مختلفی را تشکیل می دهیم.

در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محمود اسلامیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، الهه عرب عامری، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، شهاب الدین عزیزی خادم و شهرام دبیری حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز