خبرگزاری کار ایران

کفاشیان خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون فوتبال و صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۳۷۹

رئیس فدراسیون فوتبال درباره توافق با سازمان صداوسیما گفت: قطعا با همکاری دو جانبه می‌توان مشکل حق پخش را رفع کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان درباره توافق با صداوسیما گفت: بعد از چندین ماه سرگردانی درباره عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی و در راستای حرفه ای شدن فوتبال باشگاهی لازم بود تا یک سیستم منسجم جدید را جایگزین پرداخت حق پخش قبلی از صداوسیما کنیم.

وی افزود: طی مذاکرات مختلفی که صورت گرفت، تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما به امضا رسید که با درک شرایط مالی و طبق قانون صداوسیما برای پرداخت حق پخش و مسابقات فوتبالی و همچنین تامین منابع مالی فوتبال کشور اعم از تیم‌های ملی و تیم‌های فوتبال پایه همراه بود. این تفاهم‌نامه در راستای پیدایش فناوری نوین رسانه ملی، تلویزیون تعاملی آی پی تی وی به امضا رسید که بر اساس آن نمایندگان صداوسیما با همکاری سازمان لیگ موظفند حداکثر ظرف دو ماه آینده، برنامه‌ریزی‌های نهایی را انجام داده و در جهت همکاری‌های مرتبط با فدراسیون فوتبال، ساز و کار اجرایی آن را مشخص و ارائه کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: بر همین اساس طبق این تفاهم‌نامه سهمی برای فوتبال و باشگاه‌های کشور و سهمی برای صداوسیما منظور می‌شود که می‌تواند درآمدها را با انگیزه و رشد فوتبال توسعه دهد که از مزایای اصلی آن برای باشگاه‌های کشور این است که از طریق حق پخش تلویزیونی به حق‌شان می‌رسند.

کفاشیان در پایان گفت: از صداوسیما به خاطر این که شرایطی را فراهم کرد تا تفاهم‌نامه منعقد شود، تشکر می‌کنم. بدون شک اگر روزی فوتبال کشور بخواهد حق پخش واقعی را که حقش است، دریافت کند، باید فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما به همکاری تعاملی و دو جانبه خود ادامه دهند و دور شدن و یا برخورد با یکدیگر به هیچ عنوان راهکار مناسبی نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز