خبرگزاری کار ایران

چین بهترین تیم مسابقات بود؛

ظریف: نگرانم ژاپن کار ایران را در انتخابی‌المپیک سخت کنند/ انگیزه‌زیاد شگفتی می‌آفریند

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۶۷۳

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: حضور تیم ملی ب در دیدار نهایی جام‌هجدهم عملکرد بسیار خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد ظریف با بیان این مطلب اظهار کرد: به نظرم عملکرد تیم ملی ب والیبال‌ایران در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خیلی خوب بود.

وی با بیان اینکه حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها با این تیم کار کمی نبود، تصریح کرد: عملکرد این تیم به دور از انتظار بود و باید به آنها خسته نباشید گفت.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران با یادآوری پیروزی مهم تیم ملی ب برابر چین گفت: کار بزرگ تیم ملی ب شکست چین در دیدار مرحله نیمه‌نهایی بود. به نظرم چین بهترین تیم این مسابقات بود اما به دلیل شکست برابر ایران به دیدار نهایی راه نیافت.

وی درباره حضور تیم ملی ب در جام هجدهم گفت: انتخاب تیم ملی ب و معرفی آن به عنوان تیم ایران در قهرمانی آسیا کار پسندیده‌ای بود. این کار باعث شد تیم اصلی ایران روی تمرینات تمرکز داشته باشد تا در مسیر سخت جام‌جهانی با آمادگی بهتری حضور یابد.

ظریف تاکید کرد: حضور تیم ملی ب در قهرمانی آسیا این امکان را نیز به سرمربی تیم ملی می‌دهد که بازیکنان آماده این تیم را به اردوی تیم اصلی دعوت کند و از آنان در جام جهانی استفاده کند.

وی تاکید کرد: تنها نگرانی این است که بازیکنان‌ژاپن با کسب مقام قهرمانی در قاره‌آسیا انگیزه مضاعف پیدا کرده باشند و شکست آنها در جام‌جهانی که به میزبانی این کشور برگزار می‌شود، برای تیم ایران سخت شود. البته ایران برابر این تیم مشکل نخواهد داشت اما انگیزه زیاد شگفتی می‌آفریند.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از روز جمعه نهم مردادماه در تهران آغاز شده بود، روز شنبه 17 مرداد با قهرمانی ژاپن به پایان رسید. تیم ملی ب ایران هم نایب‌قهرمان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز