خبرگزاری کار ایران

از شب انگیز برای جهانی برنامه خواستیم؛

غفوری: بعد از ناکامی استانبول عملکرد جوانان خوب بود / باید اختلاف ۹ گل با ژاپن را کم کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۷۳

بعد از ناکامی که در مسابقات جهانی استانبول اتفاق افتاد خوشبختانه تیم خوب جمع شد و نتایج خیلی خوبی هم در مسابقات آسیایی گرفت. البته پیش‌بینی نتایج برای ما بسیار سخت بود.

رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: پیش بینی نتایج مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برای ما بسیار سخت بود اما خوشبختانه تیم خوب جمع شد و نتایج خیلی خوبی هم در مسابقات آسیایی گرفت.

به گزارش ایلنا، نادر غفوری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: عملکرد تیم واترپلوی جوانان بسیار مثبت بود. یکسالی بود که واترپلوئیست های جوان در اردوهای تداکاتی به سر می‌بردند. بعد از ناکامی که در مسابقات جهانی استانبول اتفاق افتاد خوشبختانه تیم خوب جمع شد و نتایج خیلی خوبی هم در مسابقات آسیایی گرفت. البته پیش‌بینی نتایج برای ما بسیار سخت بود زیرا در رده سنی جوانان هیچ چیز از قبل قابل پیش بینی نیست و تیم ها همواره در حال تغییر و تحول هستند. در مسابقات تیم های پایه هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده می شود. ما در بازی با چین با اختلاف ۲ گل پیروز شدیم و این تیم حذف شد اما همین اتفاق ممکن بود برعکس بیفتد. خوشحالم که کادر فنی تیم ملی خیلی خوب و پخته عمل کرد.

وی افزود: در همین هفته جلسه کمیته فنی واترپلو را خواهیم داشت و از شب انگیز هم برنامه های جدیدش را برای تیم ملی جوانان می خواهیم. مطمئن هستم که در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ نمایش خوبی خواهیم داشت و بهتر از همیشه کار می کنیم. ما با اختلاف ۹ گل از ژاپن شکست خوردیم. باید با برنامه ریزی و تدارکات صحیح این اختلاف امتیاز را هم کم کنیم.

رئیس کمیته فنی واترپلوی ایران تاکید کرد: تیم ژاپن به عنوان قدرت اول آسیا کلا با ترکیب جدیدی کار می کند. آن ها با ۱۶ بازیکن آماده برای المپیک ۲۰۲۰ می‌جنگند. در این رده سنی تغییرات بسیار زیاد است. آنالیز حریفان هم بسیار سخت است. با این حال باید با برنامه و تدارک مناسب حرکت کنیم. تیم واترپلوی جوانان نتیجه خوبی گرفت و قطعا پاداش مصوب وزارت ورزش را هم می گیرد. فدراسیون هم سعی می کند زحمات آن ها را در حد بضاعت خود جبران کند.

غفوری درباره اردوی تیم واترپلوی ساحلی هم گفت: تیم ملی واترپلوی ساحلی هم به طور منظم تمریناتش را ادامه می دهد. بعد از اردوی کیش آن ها در دو نوبت صبح و عصر در تهران تمرین می کنند. خیلی سخت است که نتایج بازی های ساحلی را پیش بینی کنیم. این نخستین دوره ای است که تیم واترپلوی ایران در مسابقات ساحلی شرکت می کند اما باور دارم که توانایی واترپلوی ایران ایستادن بر سکوی آسیا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز