خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی آسیا-تهران؛

اکبری: ژاپن از هر نظر بهتر از ما بود/با تیم سوم ایران نایب قهرمان آسیا شدیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۱۶۰

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران با بیان اینکه تیم ژاپن در همه فاکتورها از ما بهتر بود، گفت: این تیم شایستگی قهرمانی را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان اکبری درنشست خبری پس از دیدار برابر ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: بازی خیلی سختی بود. به کادر فنی ژاپن تبریک می گویم. آنها تجربه لیگ جهانی را داشتند ولی خستگی بازی با چین در بدن بازیکنان ما مانده بود و کم تجربگی هم عامل دیگری شد تا این بازی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: تنها سه بازیکن ما تجربه بین المللی را داشتند. ژاپن امروز در همه فاکتورها عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و به آنها تبریک می‌گویم.

وی درباره تغییراتی که در جریان بازی انجام داد، عنوان کرد: ما باید برای تغییر در روند بازی تغییراتی را ایجاد می‌کردیم. من در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم. ما در  عرض 20 روز نایب قهرمان آسیا شدیم. این تیم سوم ایران بود چرا که تیم اصلی و دوم در اردوی تیم بزرگسالان حضور دارند و من خوشحالم که قدرت والیبال ایران آنقدر زیاد است که با تیم سوم هم در فینال آسیا حاضر شده ایم.

تیم ملی والیبال ب ایران در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا برابر ژاپن 3 بر 1 شکست خورد و نایب قهرمان آسیا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز