خبرگزاری کار ایران

تیم شروع نا امید کننده‌ای داشته؛

درخشان: پرسپولیس امسال ناقص است/ هوادار فوتبال هجومی و قهرمانی می‌خواهد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: بازی مقابل استقلال‌خوزستان را ندیدم اما از نتیجه بدست‌آمده متاسف شدم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس فرصت خوبی برای بازسازی تیم در نقل و انتقالات داشت اما آنقدر زمان را از دست دادند تا با تیم ناقص راهی رقابت‌های لیگ‌برتر شوند.

وی افزود: هوادار از پرسپولیس انتظار فوتبال هجومی دارد و از کادر فنی قهرمانی می‌خواهد. فکر می‌کنم تیم امسال کار سختی برای برآورده کردن انتظار هواداران دارد.

درخشان با اشاره به اینکه پرسپولیس امسال برخی پست‌ها کمبود بازیکن دارد، بیان داشت: واقعا شرایط برای این تیم بسیار دشوار است. پرسپولیس باید در یکی - دو بازی پیاپی به پیروزی برسد تا شرایط به حالت طبیعی برگردد.

وی با اشاره به عدم جذب میثم مجیدی و چشمی زمان مربیگری خود در پرسپولیس گفت: اگر یادتان باشد نیم‌فصل‌گذشته نام بازیکنانی مثل چشمی و میثم مجیدی را به باشگاه دادم اما به دلیل نبود مدیرعامل در جذب این 2 بازیکن ناکام ماندیم. حالا ببینید این بازیکنان در استقلال چه فوتبالی بازی می‌کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه با ادامه این روند نتیجه‌گیری کار هفته به هفته سخت‌تر خواهد شد، گفت: امتیازات لیگ در 2 مقطع از فصل بسیار حساس است. هفته‌های ابتدایی و انتهایی؛ متاسفانه پرسپولیس شروع خوبی نداشته اما امیدوارم پایان خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس امسال را مدعی قهرمانی می‌داند یا خیر، بیان داشت: فعلا که شرایط خوب نیست. باید کمی به این تیم زمان داد و هفته‌های آینده درباره قهرمانی حرف زد.

درخشان در پایان تصریح کرد: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد تمام عوامل در آن دخیل هستند. نمی‌توان تقصیر را گردن یک بازیکن خاص انداخت. فعلا باید به پرسپولیس زمان داد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر : ۲۹۵۹۹۲