خبرگزاری کار ایران

روی اصول خودم می‌مانم؛

درخشان: مشکلی با تشویق دیگران ندارم/ داد زدم تا خالی شوم!

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۸۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تصمیم‌اش درباره مکانی عوض نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا توانایی خود را به حریفان نشان داده‌اند و با ایمان و اعتقادی که من به شاگردانم دارم، انشاءالله النصر را با یک نتیجه خوب در ورزشگاه آزادی شکست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا در تمرین امروز تیمش فقط با دروازه‌بان‌ها کار کرد، توضیح داد: امروز نادر باقری از ناحیه معده دچار خونریزی شده بود و به این خاطر به بیمارستان رفت. با این شرایط صلاح دانستم با دروازه‌بان‌ها کار کنم و هیچ ناراحتی هم با بازیکنان نداشتم که نخواهم سمت آنها بروم.

درخشان درباره تمریناتی که برای دروازه‌بان‌ها درنظر می‌گرفت، اظهار کرد: تمرین خاصی درنظر نگرفتم. فقط در مورد نحوه جا‌گیری و زاویه‌بندی با آنها صحبت‌هایی داشتم و از آنها خواستم که در بازی‌ها تمرکز بالایی روی خروج‌هایشان داشته باشند.

وی درباره شعارهایی که هواداران پرسپولیس علیه وی سرمی‌دهند، گفت: من به نظر هواداران احترام می‌گذارم. آنها هر فردی را که دوست دارند می‌توانند تشویق کنند. هواداران ما با قدیمی‌ها خاطرات خوبی دارند و دوست دارند آنها را مورد تشویق قرار دهند و من مشکلی با این قضیه ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های اخیر نژادفلاح در مورد سوشا مکانی که گفته است وضعیت این دروازه‌بان هنوز مشخص نیست یادآور شد: در این‌باره از خود نژادفلاح صحبت کنید من تصمیم خود را در مورد مکانی گرفته‌ام و آن را عوض نمی‌کنم.

وی همچنین درپاسخ به این پرسش که اگر مکانی با رای نژادفلاح به پرسپولیس برگردد چه عکس‌العملی نشان می‌دهید؟ توضیح داد: درباره اتفاقی که رخ نداده نمی‌شود صحبت کرد. خوشبختانه هنوز کار به آنجا نکشیده است. همانطوری که گفتم من موضع خود را در قبال این قضیه اعلام کرده‌ام اما اینکه دیگران چه تصمیمی بگیرند، موضوع دیگری است. من در این قضیه روی اصول کاری خود پافشاری می‌کنم و تا آخر روی حرف خود خواهم ایستاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اینکه گفته می‌شود در یک برنامه رادیویی از او انتقاد شده است که چرا در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و راه‌آهن داد و فریاد کرده است، عنوان کرد: من شاید داد زده باشم اما بی‌احترامی نکردم، در واقع حرف دلم را در نشست خبری زدم. اینکه بازیکن قدر فرصت گلزنی را نمی‌داند باعث می‌شود فشار روی سرمربی زیاد شود. وقتی فشار روی من زیاد باشد باید یک جوری خودم را خالی کنم، داد که نزنم، حرف هم که نزنم در آن صورت سکته خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز