خبرگزاری کار ایران

مسی کناره‌گیری نکرده؛

مارتینو : هیچ‌ آرژانتینی تیم‌ملی را بدون لئو تصور نمی‌کند/ انتقادات از مسی باور کردنی نیست

لئو مسی در یک‌سال اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اما سرمربی‌آرژانتین تاکید می‌کند که نمایش‌های او عالی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل، جراردو مارتینو معتقد است لیونل مسی بهترین بازی‌هایش را در کوپا آمریکا به نمایش گذاشت.

مسی تنها یک گل در این تورنمنت به ثمر رساند و به دلیل باخت در فینال کوپا‌آمریکا زیر تیغ تیز انتقادات هواداران قرار داشت، با این وجود اما وی در تیم منتخب جام قرار گرفت و عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را نیز از آن خود کرد.(هر چند نپذیرفت)

مارتینو درباره با عملکرد مسی در این جام گفت: به عقیده من، بازی‌های مسی در کوپا‌آمریکای امسال، بهترین نمایش‌های او در پیراهن تیم ملی آرژانتین بود.

1B7C1AE557D313C261FB7AF8FBC383D7

مارتینو ادامه داد: من حتی نباید به این انتقادها پاسخ بدهم. چنین حرف‌هایی باور نکردنی‌ست. این انتقادها بدون توجه به آنالیز بازی‌ها مطرح شده و هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.

مارتینو با اشاره به اینکه مسی خود را از بازی مقابل مکزیک کنار نکشیده، گفت: هفته آینده که من لیست تیم آرژانتین را اعلام کنم، شما این را خواهید دید. به عنوان یک آرژانتینی،  حتی نمی‌توانم تصور کنم بهترین بازیکن دنیا را برای انتخاب‌کردن در اختیار نداشته باشم. هیچ‌ آرژانتینی تیم ملی را بدون لئو تصور نمی‌کند.

سر‌مربی آرژانتین در رابطه با واکنش هواداران پس از باخت در فینال کوپا گفت: دیدن چهره هواداران پس از شکست در فینال، بسیار من را آزار می‌دهد. آن‌ها به خوبی برای قهرمانی آماده شده بودند.

کد خبر : ۲۹۵۲۵۴