خبرگزاری کار ایران

رسانه‌ها به تکواندوی بانوان کمک کنند؛

مداح: کسب سهمیه المپیک غیرممکن نیست/نخستین گرندپری را تجربه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۰۲۷

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند بیش از یک سهمیه المپیک کسب کنند.

مینو مداح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: کسب سهمیه المپیک در تکواندوی بانوان نسبت به ادوار گذشته بسیار سخت‌تر شده، اما دستیابی به این مهم غیرممکن نیست. ما با تمام قدرت تمرین می‌کنیم و امیدواریم در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

وی درباره اعزام تیم ملی بانوان برای نخستین بار به مسابقات گرندپری اعلام کرد: این یک فرصت بزرگ برای تکواندوی بانوان است. کیمیا علیزاده، ‌شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده شرایط اعزام به رقابت‌های روسیه را داشتند و ما خوشحالیم که در این رویداد بزرگ حضور خواهیم داشت.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت های گرندپری گفت:به جرات می‌توان گفت این رقابت ها چیزی از مسابقات جهانی کم ندارد.بهترین تکواندوکاران از سراسر جهان برای کسب امتیاز به گرندپری می آیند و من امیدوارم که تیم ما نمایش خوبی در نخستین تجربه حضورش در این مسابقات داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سئوال که آیا می توانیم سهمیه المپیک کسب کنیم، گفت:چرا نتوانیم؛ اگر امید به کسب سهمیه نداشتیم اصلا در این گونه رقابت ها شرکت نمی کردیم. ما برای رسیدن به اهداف‌مان به کمک شما دوستان مطبوعاتی و رسانه‌ها احتیاج داریم.

مداح ادامه داد: پیش‌بینی اینکه چند سهمیه می‌گیریم واقعا دشوار است.شرایط بسیار سخت است اما بانوان تکواندو ایران از پس هرکار سختی بر می آیند. هدف ما این است که بیش از یک سهمیه المپیک بدست بیاوریم.

وی  در ادامه صحبت‌های خود افزود: تا شروع بازی های المپیک 2016 تنها 3 گرندپری باقی مانده است. به همین دلیل کار برای کسب سهمیه از طریق این رقابت‌ها خیلی سخت است، اما یک فرصت بسیار خوب دیگر برای ما وجود دارد.

مداح تصریح کرد:مسابقات قاره ای، فروردین ماه سال آینده در فیلیپین برگزار می‌شود و ما می توانیم از طریق این رقابت ها نیز به المپیک برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز