خبرگزاری کار ایران

برای کسب قهرمانی گام بر‌می‌داریم؛

شمسایی: نتوانستیم نام خلیج‌فارس را روی پیراهن‌تاسیسات درج کنیم/درگیر مسائل بی‌ارزش نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۶۹۹

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی‌تهران بار دیگر تاکید کرد نمی‌خواهد خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و بی‌ارزش کند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بچه‌ها سرحال و با روحیه هستند. انگیزه پیروزی دارند. تنها نگرانی ما این بود که نتوانستیم از امتیازهای میزبانی به خوبی استفاده کنیم. فرصت تمرین در سالن اصلی را نداشتیم و مثل دیگر تیم‌ها امروز 45 دقیقه وارد سالن شدیم.

بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان ادامه داد: خدا را شکر مشکل خاصی نداشتیم. امکانات مهیا بود و از لحاظ ذهنی فشاری نداشتیم. ما برای سکوی قهرمانی گام بر‌می‌داریم و تلاش خواهیم کرد اما تمام تیم‌ها برای همین هدف آمده‌اند. شانس قهرمانی داریم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

شمسایی با بیان اینکه دیگر تیم‌ها از بازیکنان خوب و ملی برزیلی و پرتغالی بهره‌مند هستند اما ایران بدون بازیکن‌خارجی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، تصریح کرد: رقیبان اصلی ما ژاپن، تایلند و چین بازیکنان خارجی در سطح‌ملی دارند، حتی تیم عراق با چند بازیکن ایرانی به میدان خواهد آمد. همه این موارد شرایط را سخت و تورنمنت را سنگین می‌کند اما از توانایی‌ها و ارزش‌های بازیکنان ما چیزی کم نمی‌کند. ما هم تمرینات و آماده‌سازی‌های خوبی داشته‌ایم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

سرمربی تاسیسات‌دریایی درباره حضور تیم الخلیج در این رقابت‌ها متذکر شد: هرچه از مسائل حاشیه‌ای دور باشیم بهتر است. هرآنچه عرف یک تورنمنت است باید انجام شود. این تیم اماراتی بدون‌شک با تغییر نامش مرتکب اشتباه شده و خطا کرده است. در تمام نقشه‌ها و گیتی‌شناسی‌های دنیا نام "خلیج‌فارس" مسلم است.

وی در ادامه گفت: نتوانستیم نام خلیج‌فارس را روی پیراهن تیم درج کنیم. لباس تیم از یک‌ماه قبل طراحی و تهیه شده‌ و مطابق مقررات باید همان اسپانسر و لوگو روی پیراهن باشد و با آن در رقابت‌ها حاضر شویم. اما با بازی کردنمان خیلی چیزهارا ثابت می‌کنیم.

شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: در این تورنمنت‌مهم فقط به بازی فکر می‌کنم و خودم را درگیر مسائل حاشیه‌ای و بی‌ارزش نخواهم کرد. همین که ایرانی باشیم و علاقه و عرق ملی خود را به کشورمان ثابت کنیم کافی است. نباید مقابل کشورمان بایستیم و با کنایه و طعنه‌ رو‌در‌روی وطن‌مان قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز