خبرگزاری کار ایران

با هماهنگی رئیس فدراسیون کبدی؛

دیدار دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۰۰۳

محمد سرور پاکستانی با حضور در کمیته ملی المپیک در دیدار هایی جداگانه با کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی در خصوص برنامه های فدراسیون آسیایی و مشارکت ایران در برنامه های آتی این کنفدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا به همراه محمدرضا مقصودلو نایب رئیس اول کنفدراسیون کبدی آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک به ترتیب با کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

محمد سرور با هدف بررسی و هماهنگی برنامه کنفدراسیون کبدی آسیا در سال 2015 و 2016 و مشارکت بیشتر ایران در برنامه های این کنفدراسیون به دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک ایران رفت .

برگزاری مسابقات کبدی کشورهای اسلامی با حضور 8 کشور در ایران، عضویت کشورهای آسیای میانه در فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی با کمک و حمایت های ایران،راه اندازی و توسعه رشته کبدی با اعزام مدرسین ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس ، برگزاری یک دوره کلاس بین المللی داوری و مربیگری با حضور نمایندگان کشورهای آسیایی در ایران از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در دیدار دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و نایب رئیس اول آسیایی این رشته با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح گردید و با استقبال خوبی هم مواجه شد ، همچنین کمیته ملی المپیک آمادگی خود را به منظور همکاری و کمک های لازم در خصوص برنامه فدراسیون آسیایی اعلام کرد.

کیومرث هاشمی در رابطه با حمایت کنفدراسیون کبدی آسیا از کبدی ایران از محمد سرور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت :فدراسیون کبدی ایران با مدیریت صحیح و آینده نگر توانسته ارتباط بسیار خوبی با مسئولین آسیایی و جهانی این رشته برقرار کند که این موضوع می تواند به رشد کبدی ایران درآسیا و جهان کمک زیادی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز