خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مطرح کرد:

فشار افراد ذی‌نفع برای خاتمه‌دادن به موضوع فساد در فوتبال/برخی مدیران و خبرنگاران درگیر هستند!

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۹۲۸

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: افراد با سمت های مختلفی از مدیر تا خبرنگار درگیر فساد در فوتبال هستند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی پورمختار با تقدیر از برنامه وزیر ورزش برای مقابله با فساد اظهار داشت: خوشبختانه وزیر ورزش و مدیران این وزارتخانه در موضوع مقابله با فساد و بررسی پرونده‌های آن بیشترین همکاری را با این کمیسیون داشته‌اند.

وی درباره طولانی‌شدن اعلام نتایج پرونده فساد در فوتبال گفت: در این مدت از طرف برخی افراد ذی‌نفع با توصیه و حتی فشار برای خاتمه‌دادن به موضوع فساد در فوتبال روبرو بودیم. افرادی اعم از مدیر، مربی و حتی رسانه با رجوع به اعضای این کمیسیون خواستار جمع شدن آن بودند که خوشبختانه با جدیت، ابعاد مختلف فساد در فوتبال، از سوی اعضای این کمیسیون بررسی شده و نتایج آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل 90 در پاسخ به این سوال که آیا میزان فساد در فوتبال نسبت به زمینه‌های دیگر بیشتر است یا خیر؟ گفت: در عرصه ورزش، فساد در فوتبال به دلیل میزان قراردادها بیشتر است و نسبت به سایر موارد نمی‌توان این‌گونه قضاوت کرد.

پورمختار درباره افراد درگیر در پرونده فساد در فوتبال ایران گفت: متاسفانه افراد با سمت‌های مختلفی درگیر آن هستند؛ از مدیر تا خبرنگار و امیدوارم این اقدام مجلس که با حمایت غالب مردم و رسانه‌ها برای مقابله با فساد همراه شده به سلامت بیشتر فضای ورزش کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز