خبرگزاری کار ایران

کسب عنوان بهترین بازیکن میدان؛

درخشش ملی‌پوش کبدی ایران در لیگ‌ستارگان‌دنیا

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۴۷۲

ملی‌پوش کبدی ایران در نخستین بازی خود برای تیم ویزاک حیدر آباد هندوستان با درخشش خیره‌کننده خود توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کند.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی ، دومین دوره لیگ ستارگان کبدی دنیا از روز شنبه 27 تیر ماه در استادیوم اس وی پی شهر بمبئی با حضور 8 تیم آغاز شد و تیم مومبای شهر بمبئی موفق شد در دیداری حساس و نفسگیر تیم جیپور نایب قهرمان دوره قبل را در بازی افتتاحیه با نتیجه 29 بر 28 شکست دهد.

فاضل اتراچالی و محمد مقصودلو با توجه به خستگی و صادر نشدن کارت بازی نتوانستند در دیدار افتتاحیه حضور پیدا کنند . روز دوم مسابقات تیم ویزاک حیدرآباد که معراج شیخ و هادی اشترک را به خدمت گرفته است به مصاف تیم دابانک دهلی رفت و تیم ویزاک با درخشش ملی پوشان ایرانی اش بویژه معراج شیخ موفق شد حریف خود را 36 بر 27 شکست دهد.

معراج شیخ بازیکن تیم ملی کبدی ایران در این دیدار با عملکرد خیره کننده خود ستاره میدان بود و توانست با ارائه یک بازی برتر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب گردد.

درخشش معراج شیخ در اولین تجربه اش در لیگ ستارگان کبدی دنیا تحسین تمامی کارشناسان و رسانه های کشور هندوستان را برانگیخت و پیروزی ویزاک حیدر آباد مقابل دابانک دهلی را به عملکرد معراج شیخ و هادی اشترک ارتباط می دهند.

هادی اشترک دیگر ملی پوش ایرانی تیم ویزاک حیدرآباد هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت که در اواسط بازی در زمان دفاع تیمی پس از برخورد با هم تیمی اش دچار مصدومیت جزیی شد که خوشبختانه می تواند با یک استراحت کوتاه برای تیمش به میدان برود.

در ادامه بازی‌های لیگ ستارگان کبدی دنیا در شهر بمبئی تیم ویزاک حیدرآباد با پالتان پونری دیدار خواهد کرد و تیم مومبای شهر بمبئی هم در خانه با تیم پاتنا دیدار می کند.

8 تیم جیپور،مومبای بمبئی ،ویزاک حیدر آباد، بنگلور بولز ،دابانک دهلی ،پاتنا ،بنگال واریوس ،پونری پالتان در پرو کبدی حضور دارند . مرحله اول این رقابت از روز جمعه 26 تیرماه به مدت 4 روز در استادیوم اس وی پی شهر بمبئی برگزار خواهد شد.

مرحله دوم لیگ ستارگان کبدی دنیا از روز سه شنبه 30 تیرماه در بوز ایندور استادیوم شهر کلکته برگزار می شود

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز