خبرگزاری کار ایران

تنیس گروه ۲ دیویس کاپ آسیا؛

تساوی تنیسورهای ایران و کویت در پایان روز نخست/امروز دیدار سرنوشت ساز

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۲۰۲

تیم های ملی تنیس ایران و کویت در پایان نخستین روز جدال خود در رقابت های جام دیویس به تساوی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در این دوره از پیکارها که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود، شاهین خالدان در نخستین دیدار انفرادی با نتیجه 3 بر 1 مقابل عبدالله مقدس کویتی به برتری رسید.

خالدان ست نخست را با نتیجه 4 بر 6 مغلوب مقدس باتجربه شد اما ست های بعدی را با نتایج 6 بر 2، 6 بر صفر و 7 بر 5 از آن خود کرد تا تیم ایران به نخستین پیروزی خود در این مسابقه ها دست یابد.

در دومین دیدار انفرادی، محسن حسین زاده با نتیجه 3 بر 1 و با امتیازات 6 بر 2، 6 بر7، 3 بر 6 و 4 بر 6 مقابل محمد قریب تن به شکست داد تا دو تیم در پایان روز نخست به نتیجه تساوی 1 بر 1 دست یابند.

در ادامه این دوره از مسابقه ها، تیم های دو نفره ایران و کویت عصر امروز شنبه به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی تنیس جام دیویس ایران عصر امروز با ترکیب انوشا شاهقلی و امید سوری مقابل تیم کویت (محمد قریب و عبدالله مقدس) قرار می گیرد.

در روز پایانی نیز محسن حسین زاده با عبدالله مقدس مسابقه می دهد و شاهین خالدان و محمد قریب به رقابت با یکدیگر می پردازند. 

در پایان این مسابقه ها، تیم پیروز در گروه دوم منطقه آسیا و اقیانوسیه باقی می ماند و تیم بازنده به گروه سوم سقوط می کند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز