خبرگزاری کار ایران

صبح امروز با حضور مسئولان؛

مسابقات تنیس دیویس کاپ قرعه‌کشی شد/آغاز نبرد ایران برای بقا مقابل کویت

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۰۰۹

قرعه‌کشی مسابقات تنیس گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه صبح امروز در محل فدراسیون تنیس انجام شد.

به گزارش ایلنا،  مراسم قرعه‌کشی رقابت‎های دیویس کاپ گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه صبح امروز پنجشنبه با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون، پونیت گوپتا سرداور هندی، سانجاربک مویدنیف از ازبکستان مسئول داوران ، سامان حسنی داور نشان برنز از ایران، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم‌های ملی، بازیکنان ایران و کویت و همچنین اصحاب رسانه در محل فدراسیون برگزار شد و در نهایت تنیسورهای کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس با انجام مراسم قرعه‌کشی بازی‎ها، در روز نخست از ساعت ۲۱ و در بخش انفرادی شاهین خالدان با عبدا… مقدس دیدار می‌کند و محسن حسین‌زاده به مصاف محمد قریب می‎رود. در روز دوم مسابقات در بخش تیمی و از ساعت ۱۹ انوشا شاهقلی و امید سوری با محمد قریب و عبدا… مقدس به رقابت می‎پردازند و در روز پایانی نیز از ساعت ۱۸:۳۰ آخرین دیدار در بخش انفرادی برگزار می‎شود که محسن حسین‎زاده با عبدا… مقدس مسابقه می‎دهد و شاهین خالدان و محمد قریب به رقابت با یکدیگر می‎پردازند.

شاهین خالدان، انوشا شاهقلی، محسن حسین‎زاده و امید سوری ترکیب تیم ملی ایران و محمد قریب، عبدا… مقدس، العواضی عبدالرحمن ، عبدالحمید مبارک ترکیب تیم ملی کویت راتشکیل می‎دهند. هدایت و سرپرستی ایران بر عهده سعید احمدوند و قاسم کردی است و عادل الشطی نیز هدایت کویت را بر عهده دارد.

این مسابقات از ۲۶ تا ۲۸ تیر ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‎شود و تیم ملی ایران برای بقاء در این گروه به مصاف تیم  ملی کویت می‎رود.

رقابت‎های جام دیویس در زمین‎های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‎شود و پونیت گوپتا از هند به عنوان سرداور ، سامان حسنی داور نشان برنز و آرا سوکزیان داور نشان سفید کشورمان نیز به عنوان داوران صندلی حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز