خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم با پشتوانه‌ای کامل وارد لیگ شویم

طاهری: برخی رسانه‌ها ارکان باشگاه را مقابل هم قرار می‌دهند/هواداران نگران پرسپولیس نباشند

سرپرست باشگاه‌پرسپولیس گفت: هواداران و علاقه‌مندان پرسپولیس، اخبار و اطلاعات دقیق باشگاه و تیم را تنها از مراجع خبری رسمی پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست باشگاه‌پرسپولیس درباره برخی اخبار و مصاحبه‌ها درباره نقل و انتقالات و همچنین وضعیت باشگاه و تیم افزود: هواداران و علاقه‌مندان پرسپولیس، اخبار و اطلاعات دقیق را تنها از طریق مراجع رسمی باشگاه دنبال کنند و نگران وضعیت تیم نباشند، چراکه هیأت‌مدیره و باشگاه، حمایت‌های لازم را از کادر فنی، بازیکنان و برنامه‌های مدون و مصوب را در دستور کار دارد.

وی افزود: مذاکرات لازم با بازیکنان مورد نظر در پست‌های اعلام شده از سوی کادر فنی در حال انجام است و سعی داریم این بازیکنان را هر چه زودتر جذب کرده و در اردوی سرخ‌پوشان، در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

طاهری در ادامه تصریح کرد: در جلسات هیأت‌مدیره و با تلاش اعضای این هیأت، روند خوبی برای جذب اسپانسر و معرفی آن در نزدیک‌ترین زمان ممکن در نظر داریم تا با پشتوانه‌ای کامل وارد مسابقات شویم.

سرپرست باشگاه‌پرسپولیس به سایت رسمی باشگاه خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های متعهدانه اکثر عزیزان عرصه خبر، در بعضی موارد از سوی برخی رسانه‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی منتشر می‌شود که خلاف واقع است و ارکان باشگاه و تیم را مقابل هم قرار می‌دهند که این اخبار نه تنها هیچ کمکی به باشگاه و تیم نمی‌کند بلکه افکار هواداران پرسپولیس را مشغول و مشوش می‌نماید لذا از هواداران خونگرم پرسپولیس می‌خواهیم با سعه‌صدر، صبر و شکیبایی، حمایت‌های همیشگی خود را از پرسپولیس دریغ نکنند و اخبار دریافتی از مرجع رسمی باشگاه را ملاک قرار دهند.

کد خبر : ۲۹۰۲۰۵