خبرگزاری کار ایران

نه مسلمان آمد، نه عزت‌الهی

پرسپولیس همچنان کانون نخست شایعات/ حضور رسانه‌ای بیک‌زاده و شجاعی!

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۷۵

باشگاه پرسپولیس این روزها به کانون اصلی شایعات بخصوص در بازار نقل و انتقالات بدل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزهای اخیر اخبار متفاوت و اغلب متناقضی از باشگاه پرسپولیس به بیرون مخابره شد تا این باشگاه پر هوادار به کانون اصلی شایعات فوتبالی تبدیل شود.

ضعیف عمل‌کردن تیم مذاکره‌کننده پرسپولیس با گزینه‌های مورد نظر، مشکلات مالی عذاب‌آور و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی و غیر مترقبه باعث شده بازیکنان شاخص قید حضور در پرسپولیس برانکو را بزنند و برخی چهره‌های شاخص این تیم هم به دلیل مشکلات اخیر و بخصوص مسائل مالی قید ماندن در اردوگاه سرخ را زدند.

محمود نوری راه قطر را پیش گرفت و خیال خودش را با رفتن راحت کرد و بازیکنانی مانند سید جلال و عزت‌اللهی و برخی دیگر ترجیح دادند به این تیم نیایند تا مبادا درگیر حواشی این تیم شده و ادامه فوتبال‌شان به مخاطرهخ بیفتد.

با این حال شنیده شده پرسپولیسی‌ها باب مذاکره با هاشم بیک‌زاده و حتی مسعود شجاعی را هم باز کرده‌اند که البته از نظر بار فنی چیزی به تیم برانکو اضافه نخواهند کرد چراکه بیک‌زاده به بازیکنی معمولی بدل شد و شجاعی هم سن و سالی دارد و دیگر شادابی گذشته در او نیست هر چند با همین وضعیت هم مورد علاقه عجیب کارلوس کی‌روش است!

با این حال مشخص نیست شایعات درباره پرسپولیس کی فروکش خواهد کرد ولی با این وجود برانکو و تیمش فصل فوتبالی سختی را پیش روی خود دارند چراکه با تیمی نصفه و نیمه قرار است به اردوی ترکیه بروند که شاید هیچ کمکی به مرد کروات نیمکت سرخ‌ها نکند.

ار سوی دیگر کریم باقری هم که اواخر فصل روی نیمکت سرخ‌ها می‌نشست در تمریات این تیم آفتابی نشده و شایعه‌ها درباره وضعیت نامشخص کاپیتان پیشین پرسپولیس افزایش یافته است.

بازگشت طاهری به صندلی ریاست این باشگاه هم نتوانست گره‌ای از کار پرسپولیس بگشاید و این روزها مشکلات مالی و حقوقی و شکایت‌های داخلی و خارجی از این تیم رو به افزایش است و مشخص نیست لیگ پانزدهم چه سرانجامی انتظار سرخ‌ها را می‌کشد.

تنها دلخوشی برانکو شاید تمدید قرارداد طارمی، عالیشاه و آمدن کامیابی‌نیا، رضاییان، احمدزاده، ماریچ به این تیم است که در کنار سایر بازیکنان بتوانند نتایج مناسبی را نسبت به فصل گذشته کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز