خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل نداشتم؛

قلعه‌نویی: توانایی من بیش از اینهاست/ در حال ریکاوری هستم

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۸۶۹

پرتابگر چکش کشورمان گفت: برای حضور در مسابقه رکورد گیری در آمادگی کامل قرار نداشتم.

به گزارش ایلنا، پژمان قلعه نویی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان زیادی از حضورم در رقابت‌های جایز بزرگ آسیا نمی گذرد در حال حاضر در ریکاوری هستم و با آمادگی کامل وارد این رکورد گیری نشدم.

وی افزود: در حال حاضر بهترین پرتابی که در کارنامه دارم 73.08 است، اما قطعا توانایی من بیشتر از این هاست و در صورتی که با تصمیم کمیته فنی به مسابقات جام کازانف قزاقستان اعزام شوم عملکرد بهتری از خود به جای خواهم گذاشت.

قلعه نویی اذعان داشت: رکورد ورودی المپیک برای پرتاب چکش امسال بسیار سخت است، 78 متر پرتاب کردن کار ساده ای نیست. اما من تازه در آغاز راه هستم و 23 سال دارم، اگر مشکلی به وجود نیاید و آسیبی در ورزش قهرمانی نبینم حداقل تا 33 سالگی این ورزش را دنبال خواهم کرد. ورودی المپیک در دور قبل 74 متر بود که اگر در این دوره اختلاف تا این حد زیاد نمی شد امید بیشتری برای رسیدن به این حد نصاب داشتم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تمریناتم را در شهرستان کردکوی در گلستان پیگیری می‌کنم که از نظر امکانات از سطح خوبی برخوردار نیست اما حضور در رقابت‌های تدارکاتی و اردو ها کمک خوبی برای پیشرفت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز