خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

کواچ: شهرام محمودی تفاوت ما با دیگر تیم‌هاست/ انگیزه نداشتیم و باختیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۳۵۶

سرمربی تیم والیبال ایران شهرام محمودی را تفاوت تیم کشورمان با دیگر تیم‌ها می‌داند و معتقد است تیم ایران بهتر از سال گذشته بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسلوبودان کواچ پس ازآخرین دیدار ایران برابر روسیه اظهار کر: بعد از شرایطی که دیروز اتفاق افتاد خیلی سخت بود برای این بازی آماده شویم.

بوبان با اشاره به بازی معروف ادامه داد: امروز کاپیتان ما نشان داد که چطور باید در زمین بجنگیم. کاری که من دوست دارم بازیکنانم یاد بگیرند و در زمین همانطور جنگنده باشند. ما سعی مان را کردیم که روسیه را سال آینده جزو حریفانمان نداشته باشیم، چون بازی با این تیم سخت‌تر از استرالیاست .

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: ما تمام تلاشمان را کردیم اما قبول کنید که تکرار بازی دیروز خیلی سخت بود. ما دیروز انگیزه صعود داشتیم اما بعد از باخت آمریکا برابر لهستان همه ما انگیزه مان را از دست دادیم. تبریک می گویم به تیم روسیه چرا که توانستند از آخرین شانس شان برای ماندن در لیگ جهانی استفاده کنند و به پیروزی برسند.

کواچ درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم دوم گفت: تصمیمی که من و داورزنی رئیس فدراسیون گرفتیم این بود که تیم دوم ما در بازیهای آسیایی شرکت کند. چرا که ما بازیهای سختی در لیگ جهانی داشتیم. براساس صحبت هایی که داشتیم و قوانین را خواندیم امتیازاتی که الان در رنکینگ جهانی داریم به اندازه ای هست که برای سهمیه المپیک مشکلی نداشته باشیم. امتیازی هم که از بازیهای آسیایی گرفته می شود آنقدر نیست که روی سهمیه المپیک تاثیر بگذارد. تنها دو تیم کره و چین هستند که اختلاف امتیاز آنها 4 است و شاید انگیزه رقابت داشته باشند.

کواچ درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران در لیگ جهانی گفت: فکر می کنم مقداری باید مداوم و خوب بازی کنیم. ما برخی اوقات پرنوسان بودیم. زمانی که بازیکنان پست چهار ما خوب بازی می کردند قدرت تیم ما خیلی خوب می شد. نقطه مثبت تیم ما شهرام محمودی بود که در  پشت خط سرعت بالایی دارد و تیم های حریف برای مهار او مشکل دارند.

 

وی افزود: در لیگ جهانی امسال بهتر از فصل گذشته بازی کردیم. اگر بتوانیم بازیهایی که مقابل آمریکا در تهران و لهستان و روسیه در کازان را تکرار کنیم همه تیم ها باید به تیم ما احترام بگذارند. از بازیهایی که امسال در لیگ جهانی انجام دادیم خیلی راضی‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز