خبرگزاری کار ایران

جام جهانی بسکتبال جوانان – یونان

ایران با یک پرتاب مغلوب مصر شد/غروب رویاهای پسران ایران پشت اهرام ثلاثه!

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۹۶۶

تیم بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود از جام جهانی با حساب 62 بر 59 از مصر شکست خورد تا فرصت خوبی را برای کسب پیروزی در این جام از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود از جام جهانی جوانان ساعت 20 به وقت محلی در هراکلیون یونان، برابر تیم مصر به میدان رفت.

تیم ایران در کوارتر نخست بازی نسبتاً پایاپایی را برابر حریف خود به نمایش گذاشت اما در پایان با حساب 20 بر 17 این کوارتر را به حریف واگذار کرد. شاگردان کوهیان در وقت دوم با یک بازی پراشتباه و سردرگم تنها 4 امتیاز برابر 20 امتیاز مصری‌ها به دست آوردند تا نیمه نخست را با نتیجه 40 بر 21 به حریف خود واگذار کنند.

ایران با شروع نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت تا با حساب 16 بر 12 به پیروزی برسد. کوارتر چهارم بازی درخشان پسران ایران می‌رفت تا همه چیز را به تساوی بکشاند. ایران در این کوارتر 22 بر 10 به برتری رسید اما در مجموع با حساب 62 بر 59 و تنها با اختلاف یک پرتاب 3 امتیازی بازی را به حریف خود واگذار کرد.

در دیگر گروه A این مسابقات تیم ایالات متحده برابر کرواسی به برتری 103 بر 81 رسید تا با 2 پیروزی پیاپی صدرنشین این گروه به حساب بیاید. تیم کشورمان شب گذشته در نخستین دیدار خود با نتیجه 83 بر 53 برابر آمریکا شکست خورد.

رده‌بندی گروه نخست جام جهانی بسکتبال جوانان به این شرح است:

1-آمریکا با 4 امتیاز

2-کرواسی با 3 امتیاز

3-مصر با 3 امتیاز

4-ایران با 2 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز