خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا؛

تیم ملی دوومیدانی از پاتوو تانی به چانتابوری تایلند رفت

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۵۱

تیم ملی دوومیدانی ایران برای حضور در سومین مرحله رقابت های جایزه بزرگ آسیا از پاتوو تانی راهی چانتابوری تایلند شد.

به گزارش ایلنا، سومین و آخرین مرحله از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در شهر چانتابوری تایلند برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت‌ها شب گذشته (جمعه شب) در این شهر مستقر شد.

مرحله پایانی این رقابت‌ها از روز دوشنبه (هشتم تیر ماه) با حضور ورزشکاران کشورهای تایلند، قزاقستان، ازبکستان، پاکستان، هند، چین، ژاپن، تایپه، عراق، سوریه، هنگ کنگ، سریلانکا، اندونزی، سنگاپور، فیلیپین، ویتنام، استرالیا، تاجیکستان و کویت آغاز خواهد شد.

تیم ملی ایران متشکل از سپیده توکلی، فرزانه فصیحی، کیوان قنبرزاده، محمد رضا وظیفه دوست، سبحان طاهرخانی، محمد ارزنده، علی ثمری، مسلم نیادوست، امیر مرادی، مهدی زمانی، سجاد هاشمی آهنگری و حسن تفتیان است.

ملی پوشان کشورمان در مراحل اول و دوم که در شهر های بانکوک و پاتوم تانی تایلند برگزار شد در مجموع موفق به کسب چهار مدال طلا، دو نقره و چهار برنز شدند.

تیم ملی کشورمان در دور قبلی این رقابت‌ها (سال 2013) با چهار مدال ( دو طلا و دو برنز) در مجموع هر سه مرحله به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز