خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا؛

نمایندگان ایران با 3 طلا و 2 برنز به کار خود پایان دادند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۶۴۶

نمایندگان دوومیدانی ایران نخستین مرحله از رقابت های جایزه بزرگ آسیا را با کسب 3 مدال طلا و 2 برنز به پایان رساندند.

به گزارش ایلنا، مرحله نخست از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ تایلند به پایان رسید و نمایندگان ایران به 3 مدال طلا و 2 برنز دست یافتند.

براساس این گزارش، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع مردان ضمن تکرار رکورد ملی که متعلق به خودش بود با گذشتن از ارتفاع 2.26 و با تعداد خطای کمتر قهرمان شد.

قنبرزاده برای رسیدن به ورودی المپیک ریو فقط 3 سانتی متر کم داشت. در این ماده نمایندگان کشورهای سوریه و چین به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمدرضا وظیفه دوست دومین پرنده ایران با گذشتن از مانع دو متر و 19 سانتی متری هفتم شد.

همچنین حسن تفتیان در دوی 100 متر درحالی که وزش باد منفی یک متر بر ثانیه بود، با ثبت زمان 10 ثانیه و 24 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت.

دونده چینی دراین ماده نایب قهرمان شد و نماینده کشور سنگاپور برنز گرفت.

سجاد هاشمی آهنگری در دو 400 متر نیز با ثبت زمان 46 ثانیه و 72 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و سومین مدال طلا را برای تیم ایران کسب کرد.

در دوی 400 متر دوندگان ویتنام و هند به ترتیب دوم و سوم شدند. مهدی زمانی دیگر نماینده ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت.

این درحالی بود که امیر مرادی در دوی 800 متر با ثبت زمان یک دقیقه و 50 ثانیه و 15 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

در این ماده نمایندگان هند و سریلانکا به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند. مسلم نیادوست دیگر نماینده ایران به عنوان چهارمی بسنده کرد.

این درحالی است که سپیده توکلی رکورددار ماده پرش ارتفاع کشورمان نیز با گذشتن از مانع یک متر و 79 سانتی متری به مدال برنز رسید.

در پرش ارتفاع پرندگان تایلند و چین عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

سایر نمایندگان ایران دراین رقابت ها مقام قابل تاملی کسب نکرده و تیم ایران با سه مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا با حضور 20 کشور، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، پاکستان، هند، چین، ژاپن، تایپه، عراق، سوریه، هنگ کنگ، سریلانکا، اندونزی، سنگاپور، فیلیپین، ویتنام، استرالیا، تاجیکستان و کویت، در سه مرحله در کشور تایلند برگزار می‌شود، که ورزشکاران امروز مرحله نخست را در شهر بانکوک پشت سر گذاشتند.

مراحل دوم و سوم هم به ترتیب در روزهای چهارم و هشتم تیر ماه در شهرهای پاتوم تانی و چانتابوری برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در دور قبلی این رقابت ها درسال 2013 دو طلا و دو برنز کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز