خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ جهانی واترپلو- ایتالیا؛

سومین پیروزی متوالی صرب‌ها در لیگ جهانی واترپلو

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۳۶۵

در روز سوم مسابقات سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو صربستان با شکست استرالیا سومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی رقابت های سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ٢٠١۵ عصر دیروز (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

در نخستین بازی این روز صربستان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی مقابل استرالیا نداشت و با نتیجه ١٢ بر ٨ این تیم را مغلوب کرد. با این نتیجه صربستان سومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد و باید به مصاف تیم چهارم گروه دوم (چین) برود. دیدار دوم هم بین تیم های مجارستان و برزیل برگزار شد. برزیل که با کسب پیروزی مقابل کرواسی در روز نخست شگفتی ساز شده بود در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و ١۶ بر ٣ مغلوب نایب قهرمان فصل پیش شد.

در بازی دیگر کرواسی که فراز و نشیب بسیاری در دو روز اول داشت بار دیگر قدرت نمایی کرد و به راحتی و با نتیجه ١۴ بر ۴ چین را از پیش رو برداشت. ایتالیا، میزبان این دوره از رقابت ها هم که از حمایت فوق العاده تماشاچیان سود می برد ١۳ بر ١٠ امریکا را مغلوب کرد تا برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی کامل شود.

طبق برنامه امروز (جمعه) و در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی تیم های اول هر گروه مقابل چهارمین تیم گروه دیگر مسابقه می دهند و صربستان باید به مصاف چین برود و مجارستان مقابل امریکا به آب می زند.

تیم های دوم و سوم هر گروه هم با هم دیدار می کنند. برزیل و استرالیا با هم به رقابت می پردازند و ایتالیای میزبان و کرواسی هم غیرقابل پیش بینی ترین دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

رقابت های ۲۰۱۵ سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور هشت تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های “صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، امریکا، استرالیا و ایتالیا” برگزار می‌شود.

نتایج روز سوم:

پنجشنبه (۹۴/۴/۴)- پایان مرحله مقدماتی

صربستان ١٢ – استرالیا ٨

مجارستان ١۶ – برزیل ٣

چین ۴ – کرواسی ١۴

امریکا ١٠ – ایتالیا ١٣

برنامه روز چهارم:

جمعه (۹۴/۴/۵)- یک چهارم نهایی

برزیل – استرالیا
مجارستان – امریکا
کرواسی – ایتالیا
چین – صربستان

رده بندی گروهی سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ (ایتالیا):

گروه A :
صربستان
ایتالیا
استرالیا
آمریکا

گروه B:
مجارستان
برزیل
کرواسی
چین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز