خبرگزاری کار ایران

تغییرات در کادر فنی تیم های ملی واترپلو؛

شب انگیز و خاکبان برکنار شدند/ وحید رضایی سرمربی تیم واترپلوی جوانان شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۱۶۲

با برکناری حمید شب انگیز و دانیال خاکبان، بار دیگر وحید رضایی سرمربی تیم واترپلوی جوانان ایران شد.

به گزارش خبرنگارایلنا، بر اساس اعلام کمیته فنی واترپلو، وحید رضایی مربی سابق تیم ملی واترپلوی بزرگسالان در مسابقات فیناترافی به عنوان سرمربی جدید تیم واترپلوی جوانان ایران انتخاب شد.

همچنین سیروس طاهریان که پیش از این سمت سرمربی تیم ملی واترپلو را برعهده داشت به عنوان مدیر تیم‌های ملی جوانان در رده های سنی زیر ۲۱ و ۱۷ سال منصوب شد.

پیش از این حمید شب انگیز و دانیال خاکبان به عنوان سرمربی و مربی هدایت تیم واترپلوی جوانان را برعهده داشتند. تیم واترپلوی جوانان ایران سال گذشته با هدایت شب انگیز عنوان نایب قهرمانی جوانان آسیا و سهمیه مسابقات جهانی قزاقستان را در اندونزی بدست آورده بود. 

بنابر اعلام فدراسیون شنا، نادر غفوری نیز به عنوان رئیس کمیته فنی واترپلو همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

تیم واترپلوی جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات جوانان جهان که قرار است شهریورماه امسال در قزاقستان برگزار شود ، آماده می کند.

وحید رضایی 2 سال پیش هم هدایت تیم واترپلوی جوانان را برعهده داشت که پس از کسب سهمیه رقابت های جهانی ترکیه به دلیل اختلاف با مسئولان فدراسیون در آستانه این مسابقات از سمت خود برکنار و مولر آلمانی جایگزین او شد و با هدایت این مربی خارجی ضعیفترین نتایج تیم واترپلوی جوانان ایران در رقابت های جهانی(رده هفدهم) بدست آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز