خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد؛

تدبیر و امید دولت برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها

سخنگوی دولت در تازه ترین اظهارنظر پیرامون حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: ان‌شاءالله٬ ما دولت تدبیر وامید هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی‌که به نظر می‌رسید در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ‌جهانی والیبال، تلاش‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه به نتیجه برسد اما برخی تندرویی‌ها و موضع‌گیری‌ها این حضور را از مسیر خود خارج کرد و مانع از تحقق این آرزوی 3 ساله شد تا جایی‌که حتی در دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا خبرنگاران زن رسانه‌ها نیز از حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی منع شدند.

از سوی دیگر  فشار فدراسیون بین المللی والیبال و خطر از دست رفتن میزبانی‌های بین المللی دو عاملی است که شرایط را برای کشورمان دشوار کرده و از همین رو تلاش‌ها برای رفع موانع موجود همچنان ادامه دارد.

محمدباقر نوبخت امروز  در اظهاراتی با امیدواری در این زمینه به اظهارنظر پرداخته و در مورد اینکه آیا زنان در بازی آینده تیم ملی والیبال مقابل لهستان اجازه ورود به سالن را خواهند داشت، گفت: ان‌شاءالله. ما دولت تدبیر  وامید هستیم.

با نزدیک‌شدن به دور دوم دیدارهای خانگی تیم والیبال ایران در رقابت‌های لیگ‌جهانی، باز هم این مسئله برای افکار عمومی، مسئولان و تصمیم‌گیران کشور حساس و تعیین‌کننده شده و باید دید آیا دولت و تصمیم‌گیران ورزش کشور می‌توانند شرایط لازم را برای حضور بانوان علاقه‌مند در ورزشگاه‌ها فراهم کنند یا بانوان همچنان باید در حسرت این حضور باقی بمانند.

کد خبر : ۲۸۵۸۱۲