خبرگزاری کار ایران

هواداران باید صبور باشند

شهریاری: مظلومی حمایت نشود نتیجه نمی‌گیرد/ استقلال کار سختی پیش رو دارد

عضو سابق هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال گفت: نقطه‌ضعف هیات‌مدیره جدید باشگاه‌استقلال جای خالی اسپانسر است.

احمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من شناخت خیلی دقیقی از دوستانی که به هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال آمده‌اند ندارم اما هیچ سیستمی برای منابع‌مالی در این هیات‌مدیره دیده نشده و جای اسپانسر خالی است که نقطه ضعفی است و باید فکری به حالش شود.

وی درباره حضور پرویز مظلومی در کادر فنی استقلال گفت: مظلومی از مربیان خوب و قدیمی مجموعه استقلال است و نتایج خوبی هم در این تیم گرفته و امیدوارم با حمایتی که از مظلومی می‌شود استقلال به روزهای خوبش برسد.

وی درباره تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه و شعارهایی که سر داده شده، اظهار داشت: قطعا این مسائل به استقلال ضربه می‌زند. هواداران باید صبر داشته باشند و فرصت بدهند کادر فنی جدید کارش را انجام دهد. مظلومی اگر حمایت مالی و معنوی شود می‌تواند نتیجه بگیرد و نباید کم‌لطفی کنند چون اگر حمایت نشود، مظلومی نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

شهریاری در پایان گفت: فکر می‌کنم چون بخش پشتیبانی و مالی باشگاه دارای ابهام است، کار سختی پیش رو دارند. مسائل‌مالی خیلی موثر است. کادر فنی دیر معرفی شده‌ و در یارگیری عقب افتاده‌اند و در ادامه باید حمایت شوند تا بازیکنان مورد نظر را نگه داشته و بازیکنان‌جدید جذب شوند. به نظرم با این ابهامات کار مشکل است اما دعا می‌کنیم موفق شوند.

کد خبر : ۲۸۵۵۵۷