خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

معروف: صعود هم نکنیم برای مردم برنده‌ایم/ برخی از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۲۹

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران معتقد است این تیم اگر صعود هم نکند برای مردم برنده است.

به گزارش ایلنا، سعید معروف قبل از ترک روسیه و حرکت به سوی ایران افزود: دو برد برابر روسیه امید را به تیم ملی برگرداند. نخستین تیمی هستیم که در سطح یک لیگ جهانی هفت امتیاز از بازی های خارج از خانه کسب کردیم و از این حیث استثنا هستیم.

وی افزود: در ورزش مهم تلاش و رسیدن به هدف مورد نظر است . قبلا هم گفتم تیم ملی والیبال ایران چه پیروز شود و چه ببازد، شایسته تحسین است. بچه ها برابر روسیه سنگ تمام گذاشتند مخصوصا در بازی دوم چون روسیه خیلی بهتر از بازی اول به میدان آمد.

معروف با اشاره به قدرت روسیه اضافه کرد: این تیم حداکثر توان خود را در مسابقه دوم برابر ایران گذاشت ولی ما هم نشان دادیم که از آن ها برتریم. خیلی خوشحالم که بعد از شکست های پیاپی به جریان بازی ها برگشتیم تا به بازی های تهران امیدوار باشیم، انشاالله که بتوانیم امتیازهای لازم را به دست آوریم.

وی درباره این‌که گفته بود فلسفه لیگ جهانی که صبر است، توضیح داد: نه تنها در لیگ جهانی بلکه فلسفه کل ورزش صبر است. لیگ جهانی میدان خیلی سختی است، بسیاری از کشورها آرزو دارند که در سطح یک این رقابت ها حضور داشته باشند اما هنوز به این آرزو نرسیده اند. در 2 سالی که در لیگ جهانی هستیم، نه تنها خیلی خوب ظاهر شدیم بلکه خیلی خوب ادامه دادیم و به سطح 2 سقوط نکردیم.

معروف تاکید کرد: در لیگ جهانی باید خیلی صبر داشت. در این رقابت ها بازی آسان نداری که با 50 درصد توان به میدان بروی و بعد به امید جبران باشی. بچه ها واقعا صبور بودند و مردمی هم که والیبال را به خوبی می فهمند و آن را دنبال می کنند به تلاش بازیکنان اعتقاد دارند.

وی در ادامه به افرادی که تیم والیبال را به باد انتقاد گرفته بودند اشاره کرد و گفت: نمی دانم چه اسمی برای آنان بگذارم. اما تیم ملی والیبال ایران به آنان توجه ندارد، زیرا هر اتفاقی بیفتد آنان دوست دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند. مهم این است که ما توانستیم بدون توجه به این حرف ها و افرادی که که از خوشحالی این تیم خوشحال نمی شوند، به کارمان ادامه دهیم و به قشر عظیم مردم که از والیبال ایران حمایت می کنند و به دنبال این هستند که شادی تیم را ببینند، فکر کنیم.

سرگروه تیم ملی والیبال افزود: نقطه قوت تیم ملی والیبال نیز همین موضوع است و انشاالله بتوانیم در تهران نیز این روند را ادامه دهیم. باز هم می گویم که چه تیم ایران صعود کند و چه صعود نکند، مردم ایران به ما ثابت کردند که برای آن ها برنده‌ایم.

معروف تاکید کرد: مهم این است که مردم بدانند که بازیکنان ایران برای خوشحال کردنشان درهیچ زمینه ای کم کاری نمی کنند و به آینده نیز امیدوارند. تلاش می کنیم وجدان‌مان راحت باشد که کم کاری نکردیم. به همه مردم تبریک می گویم، دست همه بازیکنان را می بوسم که با همه سختی ها و اتفاقات خوب و بد دست از تلاش برنداشتیم. از مردم نیز تشکر می کنم و مطمئن هستم در بازی های برگشت نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز