خبرگزاری کار ایران

تجربه بازی در داش‌آغوز را نداریم؛

کوچوئف: از شکست احتمالی برابر ایران درس می‌گیریم/ فقط 2 بازی مهم در 8 سال داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۹۹۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان گفت: از بازی مقابل ایران نمی ترسیم بلکه می‌خواهیم از این مسابقه درس بگیریم.

به گزارش ایلنا، آمانگیل کوچوئف در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران، این دیدار را تجربه بسیار خوبی برای شاگردانش دانست و اظهار کرد: تیم ملی ترکمنستان 8 سال پیش هم برابر کره جنوبی بازی کرد و این دو بازی بزرگترین دیدارهای ما در سال های اخیر محسوب می شود.

وی درباره غیبت 3 لژیونر این تیم در دیدار برابر گوام و در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود درون تیمتان اختلافاتی وجود دارد، توضیح داد: همه بازیکنان با تمام وجود می‌خواهند برای تیم ملی بازی کنند اما در آن بازی به دلیل برخی مسایل باشگاهی این بازیکنان نتوانستند کنار ما باشند و مشکلی درون تیم‌مان نداریم.

سرمربی ترکمنستان درباره برگزاری این دیدار در داش‌آغوز، گفت: همانطور که می دانید عشق آباد سال 2017 میزبان رقابت های داخل سالن آسیاست به همین‌ دلیل تمام ورزشگاه‌های این شهر درحال بازسازی‌اند. ما هم مثل ایران مرتبه اول است که اینجا بازی می کنیم اما فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. هتل و ورزشگاه شرایط خوبی دارند اما اگر کمبودی وجود دارد من از تیم ایران عذرخواهی می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به فاصله دو تیم در رده‌بندی فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا) از رویارویی با ایران نمی ترسید؟ گفت: برای ما باخت مهم نیست. مهم این است که از شکست احتمالی مقابل ایران درس بگیریم و به این خاطر از بازی مقابل ایران نمی ترسیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:30 فردا (سه شنبه) در نخستین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 امارات به مصاف ترکمنستان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز