خبرگزاری کار ایران

فوتبال کوپا آمریکا؛

برزیل به سختی از سد پرو گذشت/درخشش‌نیمار برای برد طلایی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۸۶۵

تیم ملی فوتبال برزیل با درخشش نیمار کاپیتان خود شروع پیروزمندانه ای در کوپا آمریکا داشت و موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد پرو نخستین حریف خود بگذرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار نیمار علاوه بر زدن گل اول، دومین گل برزیل را برای کسب پیروزی در وقت تلف شده آخر بازی ساخت.

این فوق ستاره بارسلونا نخست در دقیقه پنج پس از آنکه پرو به طور غیر منتظره روی اشتباه دروازه بان برزیل با گل کریستین کویوا  پیش افتاد ، نتیجه را مساوی کرد .

این چهل و چهارمین گل نیمار در تیم ملی برزیل آن هم تنها در سن 23 سالگی بود.

در حالیکه پرو سعی داشت به تساوی در برابر برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی در این دیدار گروه سه کوپا آمریکا قناعت کند، نیمار یک تنه سعی داشت یک پیروزی برای تیمش به ارمغان بیاورد .

سرانجام در حالیکه زمان زیادی به دمیده شدن سوت پایان بازی نمانده بود ، وی با یک حرکت از جناح چپ ، توپ را به داگلاس مهاجم شاختار دونتسک فرستاد تا او این موقعیت تک به تک را به گل پیروزی بخش برزیل تبدیل کند.

در دیگر بازی شب گذشته تیم ونزوئلا برابر تیم صاحب نام کلمبیا به برتری 1 بر صفر رسید. تک گل این دیدار را روندون در دقیقه 60 به ثمر رساند.

این دیدارها روز دوشنبه با دیدار تیم های اکوادور با بولیوی و شیلی با مکزیک پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز