خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

کارگران فوتبالیست ایران قلعه پرتغالی ها را نابود کردند

تیم ملی فوتبال کارگران ایران موفق شد برتری خیره کننده ای مقابل پرتغالی ها کسب کند تا از بخت بالایی برای صعود به دور حذفی برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، در دومین روز از مسابقات جهانی ورزش های کارگری که به میزبانی لینیانوی ایتالیا در حال برگزاری است تیم تیم فوتبال کارگری ایران در دومین دیدار خود در این رقابت ها مقابل پرتغال قرار گرفت که موفق شد شکست سنگینی را به نماینده پرتغالی ها تحمیل کند.

در این دیدار شاگردان مهدی مناجاتی قدرتمندتر از بازی نخست خود ظاهر شدند و 4 بر صفر حریف پرتغالی را در هم کوبیدند تا صعود خود را از این گروه قطعی کند.

رسول ناظم الرعایا(2 گل)، عباس قادیان و محمد سیاحی در این دیدار برای ایران گلزنی کردند.

شاگردان مناجاتی دیروز در نخستین دیدار خود در این رقابت ها مقابل نماینده ایتالیا یک بر یک به تساوی رسیده بود و با این پیروزی 4 امتیازی شد تا مشکلی برای صعود نداشته باشد.

رقابت های فوتبال چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری با حضور 7 تیم در حال برگزاری است که تیم های حاضر در این رقابت ها در 2 گروه کار خود را آغاز کردند.

تیم فوتبال کارگری ایران در گروه دوم به همراه جنوای ایتالیا و اتافل پرتغال قرار گرفته است.

در گروه نخست این رقابت ها هم نماینده مکزیک، فنلاند و 2 تیم ایتالیایی حضور دارند.

چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری از 18 خرداد به میزبانی لینیانوی ایتالیا آغاز شده و تا 24 خرداد ماه به طول می انجامد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

کد خبر : ۲۸۲۶۹۷