خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

فیروزآبادی: ایتالیایی ها کارکشته بودند/ پرتغالی ها را شکست می دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۰۸

قائم مقام وزیر کار تاکید کرد که فوتبالیست های کارگری ایران توان بردن ایتالیای میزبان را داشتند ولی میزبان کارکشته بود که نباخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، مسابقات جهانی ورزش های کارگری از صبح امروز در حالی با بازی تیم های فوتبال کارگری ایران و ایتالیا آغاز شد که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سید ابوالحسن فیروزآبادی که در جایگاه ویژه شاهد تقابل فوتبالیست های کارگری ایران و ایتالیا بود پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: بازیکنان ما از لحاظ فنی خیلی خوب ظاهر شدند. تیم ما جوان و دونده بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و حق آنها در این دیدار برد بود.

وی ادامه داد: شرایط تیمی بازیکنان ما بسیار خوب بود و در طول بازی هم بر حریف ایتالیایی برتری محسوسی داشتند ولی این تیم میزبان بود که کارکشته عمل کرد و شکست نخورد.

فیروزآبادی همچنین تاکید کرد: به هر حال مساوی هم برای نخستین بازی نتیجه بدی نبود. این تیم تازه تشکیل شده و تجربه بازی های بین المللی ندارد و نخستین حضور خود را در میادین بین المللی تجربه می کند و به همین دلیل برای شروع خوب بود.

قائم مقام وزیر کار با اشاره به بازی بعد نماینده ایران مقابل حریف پرتغالی گفت: پرتغالی ها در فوتبال تکنیکی هستند ولی تیم ما هم نشان داد می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. من مطمئن هستم تیم ما در بازی بعدی جبران می کند و با شکست دادن پرتغالی ها به دور بعد صعود می کند.

چهارمین دوره مسابقات‌جهانی ورزش کارگری، از امروز 18 خرداد ماه در شهر لینیانوی ایتالیا آغاز شد که این رقابت ها تا 24 خردادماه به طول خواهد انجامید .

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

مراسم افتتاحیه این رقابت ها ساعت 17:30 به وقت ایتالیا و 20 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز