خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

زمانی: تیمی و تاکتیکی برتر از ایتالیا بودیم/ نباید مغرورانه بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۴۱

رئیس دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازی تیم های فوتبال کارگری ایران و ایتالیا معتقد بود بازیکنان ایران از نظر تاکتیک و تیمی برتر از میزبان بازی ها بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، تیم فوتبال کارگری ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی ورزش های کارگری مقابل ایتالیا قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

حسن زمانی که با سفر به ایتالیا شاهد تقابل تیم های کارگری ایران و ایتالیا بود در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. من فکر می کنم تیم ما برتری کاملی بر جریان بازی داشت و می توانست برنده از زمین مسابقه خارج شود.

عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش های کارگری ادامه داد: ما در این دیدار از نظر تیمی و تاکتیکی برتر از میزبان بازی ها بودیم و موقعیت های زیادی را بخصوص در نیمه دوم ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد در حالیکه حق بچه های ما برد بود.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال تهران در ادامه متذکر شد: فکر می کنم نداشتن تجربه بین المللی روی کار بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود چنانچه این تیم کمی با تجربه تر بود می توانست نخستین بازی را با پیروزی آغاز کند. البته نتیجه مساوی هم در دیدار نخست نتیجه بدی نبود.

زمانی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ما در بازی با پرتغال بتوانند پیروزی را کسب کنند تا به مراحل بالاتر برسند که توانایی رسیدن به مراحل بالا را دارند و من به این تیم امیدوارم که حتی بتواند تا فینال هم پیش برود.

وی درباره شانس قهرمانی تیم اعزامی ایران نیز گفت: به هر حال این نخستین تجربه بازیکنان ما بود و نباید از این موضوع غافل شد ولی با این حال فکر می کنم تیم ما با نمایشی خوبی که مقابل ایتالیا در بازی نخست داد بدون شانس و اقبال نیست. ما توان این را داریم ولی نباید مغرور شویم.

چهارمین دوره مسابقات‌جهانی ورزش کارگری از 18 خردادماه در شهر لینیانوی ایتالیا آغاز شد که این رقابت ها تا 24 خردادماه به طول خواهد انجامید .

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز