خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

آغاز کار بانوان والیبالیست کارگری با مکزیکی ها

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۲۸

تیم والیبال بانوان کارگری ایران باید در نخستین دیدار خود در رقابت های جهانی به مصاف نماینده مکزیک برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، مراسم قرعه کشی رقابت های والیبال بانوان کارگری جهان برگزار شد که بر اساس قرعه تیم والیبال بانوان کارگری ایران در نخستین گام باید به مصاف نماینده ای از مکزیک برود.

شاگردان نژادنایبی از ساعت 15:30 به وقت محلی(18 به وقت تهران) کار خود را در این دوره از رقابت ها مقابل مکزیک یک آغاز خواهند کرد.

دومین دیدار بانوان والیبالیست ایران ساعت 20:30 به وقت محلی( 23 به وقت تهران) با مکزیک 2 خواهد بود.

در ادامه این رقابت ها و در سومین دیدار، شاگردان نژادنایبی 20 خرداد از ساعت 11 صبح به وقت محلی(13:30 به وقت تهران) به مصاف ایتالیای میزبان خواهند رفت.

آخرین دیدار بانوان والیبالیست ایران هم با لیتوانی است که 20 خرداد از ساعت 20:30 به وقت محلی(23 به وقت تهران) رودرروی این تیم اروپایی قرار می گیرند.

چهارمین دوره مسابقات‌جهانی ورزش کارگری از  18 خرداد ماه در شهر لینیانوی ایتالیا آغاز شد که این رقابت ها تا 24 خردادماه به طول خواهد انجامید .

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز