خبرگزاری کار ایران

سرخابی‌ها باید قوی بسته شوند؛

سجادی: استقلال و پرسپولیس مشکل مالی ندارند/افشارزاده و نژادفلاح هنوز مسئولیت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۱۴

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: هیچ مشکل مالی برای یارگیری استقلال و پرسپولیس در فصل آینده وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی پس از تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال و انتخاب نایب رئیس اول و نایب رئیس بانوان این فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: وزیر در فدراسیون‌های دیگر نیز ریاست مجمع را بر عهده دارد اما گاهی این مسئولیت بر عهده من گذاشته می شود. گودرزی در این مجمع به عنوان رئیس حاضر شد و مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش رئیس مجمع است و بنده نیز به عنوان عضو مجمع حضور داشتم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با بیان این که مجمع فدراسیون فوتبال در مجموع خوب برگزار شد، افزود: اعضای حاضر همه از خانواده فوتبال هستند و مسائل مطرح شده در آن خیرخواهانه و در جهت اصلاح امور بود. خوشبختانه انتخاب نایب رئیس اول و نایب رئیس بانوان به خوبی و به دور از هرگونه حاشیه‌ای انجام شد.

وی درباره آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس نیز اظهار کرد:‌ ان‌شاءالله تکلیف هر دو باشگاه به زودی مشخص خواهد شد و دولت نیز به وزارت ورزش و جوانان تکلیف کرده حمایت کاملی از این دو تیم صورت گیرد.

سجادی درباره مشخص شدن مدیر عامل این دو باشگاه سرخابی گفت: فعلا برای مدیر عاملی استقلال و پرسپولیس تصمیمی گرفته نشده چرا که اول باید اعضای هیات مدیره مشخص شوند و آن‌ها بر اساس اختیاری که دارند مدیر عامل باشگاه را انتخاب کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درباره از دست دادن زمان برای پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات به سر می‌برند، گفت:‌ به هیچ وجه زمان را از دست نداده‌ایم و کارها در حال انجام است و نیازی نیست که همه چیز علنی شود. پول هست و هیچ مشکلی مالی برای یارگیری استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده وجود ندارد و توصیه هم شده هر دو تیم بسیار قوی تیم خود را ببندند. ما نیز از هیچ کمکی برای این دو تیم دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: تصمیم‌گیری درباره سرمربیان دو تیم نیز توسط هیات مدیره صورت خواهد گرفت و ان‌شاءالله آن‌ها نیز این موضوع را اعلام خواهند کرد. الان دو تیم هم برای مربی و هم بازیکن، در حال مذاکره هستند و زمان کافی برای این کار در اختیار دارند.

وی درباره تعیین تکلیف بهرام افشارزاده در استقلال و همچنین نژاد فلاح نیز گفت: افشارزاده مدیر عامل استقلال است و سرپرست حوزه وزارتی نیز محسوب می‌شود. وی دو شغله نیست و تا به امروز مدیرعامل استقلال است. نژاد فلاح هم قائم مقام پرسپولیس است و در حال حاضر مشغول به کار است.

سجادی درباره ادامه فعالیت برانکو در پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: برانکو یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارد و نیم فصل از مدت قرارداد او گذشته است. او نیز به زودی به ایران بازمی‌گردد و کار خود را در پرسپولیس آغاز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز