خبرگزاری کار ایران

تکمیل ۲۷۸ پروژه ورزشی و ۳۱ سفر استانی؛

وزارت ورزش عملکرد ۱۸ ماهه محمود گودرزی را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۸۱۵

گودرزی در مدت هجده ماه از مدیریت خود بر وزارت ورزش به 31 استان ایران سفر کرده است. ضمن اینکه در سال نود و سه ۲۷۸ پروژه ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد  گودرزی وزیر ورزش و جوانان در هجده ماه حضورش در پست وزارت به 31 استان ایران سفر کرده است.

بنابراین گزارش ، وزارت ورزش و جوانان در حالیکه پیش بینی می کرد سال نود وسه یکصد و بیست پروژه ورزشی را افتتاح کند، با کمک ماده ۱۸۰ از محل اعتبارات نمایندگان مجلس، اعتبارات سفرهای‌استانی مقام معظم رهبری و ریاست جمهور،خیرین ورزشی یار و همینطور کمک های استانی، ۲۷۸ پروژه را در دولت تدبیر وامید تکمیل و به بهره برداری رساند.

مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد : گودرزی در سفرهای استانی خود علاوه بر بازدید از پروژه های ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، مقامات استانی و نمایندگان‌مجلس،‌قهرمانان،مربیان،روسای هیات های ورزشی استانها، افتتاحیه تورنمنت‌های ورزشی، دیدار با جوانان و شرکت در برنامه های استانی و جشنواره های محلی و بومی را در برنامه خود داشته است.

در گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آمده است: استان‌های تهران ، همدان، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، سمنان، بوشهر، کرمان، گیلان، مازنداران، خوزستان، قم، مرکزی، البرز، ایلام، گلستان از جمله استان‌هایی‌هستند که وزیر به همراه هیات همراه، متشکل از معاونان وزارت ورزش و جوانان سفر کرده و برخی از آنها مانند کرمانشاه، خراسان، اصفهان، ایلام، همدان،  بیش از یکبار بوده است.

این گزارش می افزاید پیش بینی می شود در سال ۹۴ نیز در صورت تامین منابع مالی ، ۵۰۰ پروژه ورزشی افتتاح شود که این میزان نیم متر به سرانه فضای ورزشی کشور خواهد افزود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز