خبرگزاری کار ایران

نفت حاشیه نداشت؛

منصوریان: نمی‌توانم درباره آینده کاری‌ام صحبت کنم/به نجف‌نژاد گفتم با نفت قرارداد دارم

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۸۵

سرمربی نفت تهران با تایید تماس مسئولان باشگاه استقلال برای حضور او در این تیم گفت: فعلا نمی توانم درباره آینده به طور قطعی اظهار نظر کنم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان  ضمن بیان این مطلب افزود: برای نفت زحمت زیادی کشیدم و از طرفی تماس‌های زیادی برای استقلال داشته‌ام ولی فعلا نمی‌توانم صحبتی کنم.

وی با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان ما در دیدار با الاهلی همه توان خود را گذاشتند و در بهترین فضا توانستیم صعود کنیم.

منصوریان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آنالیزی که از بازیکنانش در هر بازی صورت می‌داد اشاره کرد و گفت: در ۲۴ بازی لیگ از دستگاه GPS استفاده کردیم که در دیدار با استقلال امیرحسین صادقی متوجه این کار شد. برخی‌ها به ما می‌گفتند که این دستگاه جزو ادوات جنگی است. حتی هتل تیم خود را تغییر دادیم تا بازیکنان ما با تیم‌های دیگر مواجه نشوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: از طرفی تصمیم گرفتیم با ارائه فوتبال زیبا هوادار جذب کنیم. ما در این فصل ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم که ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون آن برای لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

وی دور بودن از حاشیه‌ها را یکی از عوامل موفقیت تیمش عنوان کرد و افزود: مدیریت و هیات مدیره ما کمتر در رسانه‌ها حضور دارند و به نظرم در استقلال و پرسپولیس خیلی از بسترها باید تغییر کند. در این دو باشگاه حضور یک نفر نمی‌تواند موفقیت را به دنبال داشته باشد بلکه نیاز به پوست اندازی دارند.

منصوریان درباره حضورش در استقلال تاکید کرد: از استقلال مقداد نجف‌نژاد با من تماس گرفت که کلا ۶۰ ثانیه حرف زدیم و گفتم که من با نفت قرارداد دارم و اصول حرفه‌‎ای ایجاب می‌کند فعلا حرفی نزنیم. من از ایشان تشکر کردم ولی بعدا ۱۶ نفر در این باره اظهار نظر کردند.

سرمربی نفت تهران که مهمان برنامه 90 بود، در پایان گفت: در تیم نفت بستر آماده بود و من فقط ایده‌ها را آوردم که باشگاه هم قبول کرد. نمی‌دانم در استقلال و پرسپولیس شرایط چگونه است و برای همین نمی‌توانم درباره آینده کاری خودم صحبت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز