خبرگزاری کار ایران

برلوسکونی تایید کرد

سن‌سیرو آماده بازگشت کارلتو/ میلان دوباره جان می‌گیرد!

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۸۱۲

به نظر می‌رسد آینده کارلو آنچلوتی در میلان رقم بخورد چراکه برلوسکونی به شدت دنبال متقاعد کردن کارلتو برای نشستن روی روی نیمکت روسونری است.

به گزارش ایلنا، سیلویو برلوسکونی و البته آدریانو گالیانی سران باشگاه میلان به شدت دنبال متقاعد کردن کارلو آنچلوتی برای پذیرفت هدایت روسونری است تا این تیم را بعد از سال‌ها بار دیگر به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند اروپایی  مطرح کند.

تصمیم فلورنتینو پرز مدیر جاه‌طلب رئال‌مادرید درباره اخراج کارلو آنچلوتی این فرصت را به سیلویو برلوسکونی داده تا بار دیگر مربی محبوب‌اش را به باشگاه‌اش برگرداند تا تیمی را تحویل او بدهد که با گذشته رویایی‌اش فاصله زیادی گرفته است. 

حالا این مربی ایتالیایی خوش‌سابقه در موقعیتی قرار گرفته که نه راه پس دارد، نه راه پیش. او اگرچه یک رمی‌ اصیل است ولی با میلان خاطراتی را رقم زده که سکونشین‌های سن‌سیرو یک‌صدا او را صدا می‌زنند.

نتایج فیلیپو اینزاگی با میلانی‌ها نتوانسته برلوسکونی و گالیانی را متقاعد کند تا تصمیم به ابقای گلزن طلایی گذشته روسونری بگیرند ولی با این حال آینده باشگاه مقدم‌تر بر مربیانی است که امتحان پس داده‌اند و دیگر نمی‌توانند باشگاه را از وضعیت فعلی خارج کنند.

شاید با آمدن کارلتو ورق هم به سود میلان برگردد و این تیم با گذر از مرحله‌ای بحرانی به روزهای خوب گذشته روی خوش نشان بدهد.

برلوسکونی با اشاره به این موضوع به گاتزتادلواسپورت گفت: ما با آنچلوتی در تماس هستیم اما 4 گزینه جایگزین دیگر را هم زیر نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها خارج از ایتالیاست و بقیه در ایتالیا هستند.

وی متذکر شد: امیدواریم آنچلوتی به میلان برگردد. من و گالیانی نسبت به این موضوع خوش‌بین هستیم.

میلان پیش از این با هدایت آنچلوتی 8 جام از جمله 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی سری A را کسب کرده که همین موضوع باعث شده سران روسونری بیخیال این مربی محبوبب ایتالیایی نشوند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز