خبرگزاری کار ایران

صبح امروز منعقد شد؛

تفاهم‌نامه مشترک فدراسیون‌کارگری با شبکه رادیویی ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۲۳۸

تفاهم‌نامه همکاری مشترک فدراسیون ورزش‌های کارگری با مدیر شبکه رادیویی ورزش امضا شد.

به گزارش ایلنا، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در فدراسیون ورزش‌های کارگری میزبان حمید قاسمی(مدیر شبکه رادیویی ورزش) بود که ضمن دو طرف این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترکی را هم امضا کردند.

طرفین در این دیدار ضمن بحث و تبادل‌نظر درباره زمینه‌های همکاری مشترک،  راهکارهای توسعه و گسترش ورزش در بین اعضای جامعه کارگری و همچنین در سطح کارخانجات را مورد بررسی قرار دادند.

در این تفاهم‌نامه مواردی از قبیل اختصاص بخشی از برنامه‌های هفتگی شبکه رادیویی ورزش به ورزش‌های کارگری، مصاحبه با قهرمانان، ورزشکاران، مربیان و مسئولین ورزش کارگری و انعکاس وقایع، برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی کارگاه‌ها و کارخانجات از طریق رادیو ورزش، اعزام برنامه‌سازان و خبرنگاران رادیو ورزش جهت پوشش اخبار و وقایع ورزش‌کارگری و همچنین انجام پژوهش‌های مرتبط با تفاهم‌نامه آورده شده است.

حسین‌زادگان در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از حسن‌ظن مدیریت رادیو ورزش نسبت به ورزش‌کارگران و فدراسیون نوپای ورزش کارگری، وجود برنامه‌های متعدد در این شبکه پرمخاطب را فرصتی برای معرفی این حوزه به آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: ورزش‌کارگری با سابقه تاریخی بزرگ خود و خدماتی که به ورزش‌ایران طی سالیان متمادی کرده؛ متأسفانه مدتی است دچار رکود شده و با کمک اصحاب‌رسانه و همچنین حمایت کارخانجات این امیدواری وجود دارد که به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی با بیان بخشی از تلاش‌های فدراسیون در سال 93 و اقداماتی که در راستای توسعه ورزش کارگری انجام شده، امضای این تفاهم‌نامه را گامی بزرگ در ارتباط با معرفی ورزش‌کارگری دانست و ابراز امیدواری کرد این تفاهم‌نامه مقدمه‌ای برای توجه سایر رسانه‌ها به این حوزه باشد.

حمید قاسمی هم در این دیدار ضمن تآکید بر اهمیت و نقش ورزش‌های صنفی در رویکرد جدید رادیو ورزش، گفت: ورزش‌کارگری با جامعه مخاطب 30 میلیونی خود می‌تواند در رشد و توسعه ورزش‌همگانی در سطح کشور موثر باشد.

وی رشد و توسعه ورزش‌کارگری در سطح کارخانجات و کارگاه‌ها را زمینه‌ای برای تأمین سلامتی کارگران و همچنین افزایش تولید در سطح کشور دانست و افزود: شبکه‌رادیویی ورزش این آمادگی را دارد با هماهنگی و تعامل فدراسیون، باب صحبت و مذاکره با کارخانجات سراسر کشور را باز و از این طریق رسالت آگاهی‌بخشی خود را عملیاتی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز