خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد:

ورود دستگاه‌های نظارتی به واگذاری سرخآبی‌ها/احتمال اقدام مجلس تا قبل از اعلام نتیجه نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۸۲۶

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این‌که شرکت‌های خودروسازی در واقع دولتی هستند، واگذاری باشگاه‌های ورزشی به آنها را خلاف اصل خصوصی‌سازی دانست.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اسداللهی ضمن بیان این مطلب گفت: با واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خودروسازی، خصوصی‌سازی اجرا نمی‌شود؛ ضمن آنکه خودروسازان دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که با این واگذاری، مشکلات شان افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم تربت جام در مجلس اضافه کرد: با این اتفاق خودروسازان باری را بر خود تحمیل می‌کنند که به این نحو بخش صنعت هم دچار مشکل می‌شود.

اسداللهی ادامه داد: بخش خصوصی کشور توانمند است که می‌توان به آن‌ اعتماد کرد؛ بخش کاملا خصوصی از عهده اداره این باشگاه‌ها برخواهد آمد؛ همچنانکه بسیاری از افراد علاقه‌مند به حضور در ورزش هستند و برای شان درآمدزایی هم خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز بحث واگذاری قطعی نشده و تا تأیید کامل زمانی مانده است، باید ارزیابی لازم در این واگذاری صورت گیرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: برای حل این موضوع باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند؛ مجلس هم به طورحتم بررسی‌های خودش را انجام خواهد داد و با توجه به اینکه تنها چند روز است که این موضوع مطرح شده و هنوز واگذاری نهایی انجام نشده، مجلس تا روز اعلام نهایی نتایج اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز